Въпрос за изпарител???

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ifa
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за изпарител???

Мнениеот ifa » Пет 02 сеп 2005 17:18


Та въпроса ми е следният:
Уредбата ми е Ловато и доскоро беше с изпарител БРЦ. Наскоро се повреди (изпарителят) и се наложи да го сменя. Сега съм с някво електрическо Ловато, от което засега съм доволен, въпреки че е турско. Проблема е че съм с тристепенно ключе, а ми казаха, че тези ключета са само за вакумни изпарители и че така не е хубаво да се кара. Та вярно ли е това :?: :?: :dontknow:




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 02 сеп 2005 19:37


по принцип е така, но не пречи


Потребителски аватар
ifa
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ifa » Съб 03 сеп 2005 13:30


А в какво точно се състои проблема? До колкото разбрах, ако стоя малко по-дълго на контакт и може да стана факла? bishop


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 03 сеп 2005 13:36


ifa написа:.....Проблема е че съм с тристепенно ключе, а ми казаха, че тези ключета са само за вакумни изпарители и че така не е хубаво да се кара. Та вярно ли е това?


Не не е вярно :!:
Карай си така,нямаш грижи :wink:

ifa написа:А в какво точно се състои проблема? До колкото разбрах, ако стоя малко по-дълго на контакт и може да стана факла? bishop


Ако ти се налага да стоиш повече време на контакт,слагай ключето на средно положение(да са ти затворени и бензиновия и газовия клапан)След като си свършиш работата връщаш го на което положение искаш.Аз също съм ел. изпарител и карбуратор и така действам когато ми се налага и няма проблеми :D


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Съб 03 сеп 2005 15:39


Не можах много добре да ви разбера, но аз съм с електрическо ЛандиРенцо и с ключ с 3 позиции (бензин, автоматично, газ). Не бях чувал за принципни проблеми по тази схема. Споделете...!


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 03 сеп 2005 16:12


Аз съм с карбуратор и електрически изпарител. Към електрическия изпарител върви 1 ключе с реле - което ако 3 сек. след като си дал контакт не си запалил спира притока на газ. Същото може да се направи и с обикновено ключе както е написал колегата туо.


Потребителски аватар
ifa
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ifa » Съб 03 сеп 2005 16:28


Имах предвид, че на мойто ключе 3те позиции са газ/нулево/бензин и нямам както колегата Nova такова реле което да изключва притока на газ. И аз предполагах, че ако го пускам на нулево докато съм по-продължително време на контакт няма да има проблем, но все пак реших да попитам. Благодаря на всички за отговорите Beer


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 03 сеп 2005 16:51


проблем може да стане не дай си боже ако катастрофираш и не си в състояние да върнеш ключа, направо изгаряш като факла


Потребителски аватар
ifa
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ifa » Съб 03 сеп 2005 19:45


popeye написа:проблем може да стане не дай си боже ако катастрофираш и не си в състояние да върнеш ключа, направо изгаряш като факла


:shock: Мдааам, определено ме стресна. :horror: Какво според теб трябва да направя? Да си сменя ключа? Лошото е, че в никакъв случай не искам такъв, който автоматично да сменя от бензин на газ.

Nova,
би ли разяснил малко за това реле, което спира притока на газ? :help: Допълнително ли се слага и каде?
Благодаря


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 03 сеп 2005 21:57


само слагаш реле и си готов


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 03 сеп 2005 22:26


Ми не съм мноу навътре, като четях преди да сложа един колега vento5 ми обясни, че ключа на ел.изпарителя е с такова реле . Като ми монтираха уредбата ми сложиха като твоя - с 3 позиции непревключващ автоматично, но с въпросното реле (доколкото разбрах релето е в ключа). Като цъкна контакт след 3 секунди спира газта. Имам и 1 намотки на кабела на бобината като завърти стартера и намотката лови напрежението и отваря газта. На някоя среща ще ти го покажа. При инжекционите доколкото знам това същото следи за вдигането на оборотите и превключва автоматично. Предполагам не е трудно да се присади 1 реле...

Кофтито е че върти 2-3 пъти повече докато запали ако не съм бърз... като спре притока и после го пусне трябва мине по тръбите към карба, ама и на това му хванах цаката ... давам контакт да ми се намигат лампичките, цъквам имобилаизера и паля... :lol:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 07 сеп 2005 12:11


ifa, не се шашкай - ей така се държи един нормален ключ газ/бензин

Nova написа:...че ключа на ел.изпарителя е с такова реле . Като ми монтираха уредбата ми сложиха като твоя - с 3 позиции непревключващ автоматично, но с въпросното реле (доколкото разбрах релето е в ключа). Като цъкна контакт след 3 секунди спира газта. Имам и 1 намотки на кабела на бобината като завърти стартера и намотката лови напрежението и отваря газта. ...
:!:

Демек ако си на контакт и мотора не се върти, газта се спира...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 113 госта