Двигател PN карбуратор 2ЕЕ /Jetta/ и АГУ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двигател PN карбуратор 2ЕЕ /Jetta/ и АГУ?

Мнениеот dimpex_01 » Вто 06 сеп 2005 11:00


Здравейте имам Джета с двигател PN и карбуратор 2ЕЕ. Можете ли да ми кажете как се държи колата на газ??? Проблема ми е че управлението на карб.. е от електронния блок. Когато на бензин се подаде рязко газ от блока се притваря автоматично въздушната клапа, а в газ сервизите ми казаха че те просто слагат едно реле което прекъсва захранването на електромагнита управляващ тази клапа, а плочката е отгоре на карбуратора. Та нормално ли е това и как върви колата. Може ли вместо плочка да се пробие карбуратора между въздушната и дроселната клапа и там да се подава газта. В този случай ще се запази работата на въздушната клапа, но на мен не ми е много ясно как ще се държи колата. Та ако някой е с такъл мотор да пише за мнение, а и всички разбиращи. Предварително мерси на всички!!!




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 06 сеп 2005 19:15


в никакъв случай не дупчи карбуратора


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Двигател PN карбуратор 2ЕЕ /Jetta/ и АГУ?

Мнениеот Li4o » Чет 15 сеп 2005 10:24


dimpex_01 написа:Здравейте имам Джета с двигател PN и карбуратор 2ЕЕ. Можете ли да ми кажете как се държи колата на газ??? Проблема ми е че управлението на карб.. е от електронния блок. Когато на бензин се подаде рязко газ от блока се притваря автоматично въздушната клапа, а в газ сервизите ми казаха че те просто слагат едно реле което прекъсва захранването на електромагнита управляващ тази клапа, а плочката е отгоре на карбуратора.


Карам на газ с PN двигател и нямам никакви проблеми.
АГУ-то е Lovato с вакумен изпарител и нямам никакви релета!
Колата върви супер и разхода е добре. Наскоро го засичах излезе средно 8.6 л. на 100 км. , като половината километри бяха градско и половината-извънградско каране.
Това е!

Последна промяна от Li4o на Вто 10 юли 2007 0:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tihon
Мнения: 309
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Студград :D

Мнениеот Tihon » Нед 18 сеп 2005 20:01


Пич, извинявай, не съм ти видял въпроса в дир-а, но е чудесно че се появи и тук.
Мисля /на 85-90%/, че нямам реле, просто имаме си достатъчно ш...а електроника в двигателя, та ...
Иначе /чукам на дърво/ над 55КМ с Ловато не съм имал сериозни проблеми с газовата, пожелавам ти и на теб така:)


Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот beni barzia » Нед 25 сеп 2005 10:43


колега аз сам със съштия мотор и нямам никакви релета,само плочка върху карбуратора и нямам проблеми колата си върви и харчи към 9/100 градско газ



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта