Здравейте. Карам Пасат В4 1.8 с газова Ланди - превключва на 2000 оборота.Преди две седмищи ми сменяха ремъци и гумички на клапаните и естествено правиха центровка. От тогава когато тръгна и мина тия 2000 оборота колата забива и гасне. На празен ход работи но с натоварване - не ще.
Трябва да загрее и чак тогава тръгва. Нормално ли е това , при условие че зимата изгоря бензиновата помпа и маса време я карах само на газ и не съм забелязал да се държи така?
И ако има причина - каква е и на къде да се насоча?
Предварително благодаря.
Питане за газова уредба - проблема решен
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Питане за газова уредба - проблема решен
Последна промяна от стефанов на Сря 21 май 2008 11:31, променено общо 1 път.
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Значи, това дето го отварях и го мислех за магнет вентил , май не е такова. При включване на уредбата си щрака магнет вентила на изпарителя. Може ли някой с такава уредба да ми каже какво е това и какво може да му е станало, щото проблема мисля започна след неговото отваряне. Намира се на маркуча на газта след изпарителя към инжекцията.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
стефанов написа:joker, беше започнала да мирише и единственото което съм правил е да притегна болтовете на изпарителя, маркучите и отворих да почистя ел. клапана който е преди инжекциона. После го сглобих както си беше. А центровката нали на компютър ми я правиха
най-вероятно колата ти работи на газ и бензин едновременно.....газовият клапан не спира притока на течна газ към изпарителя,когато си на бензин.....или по някаква друга причина постъпва газ в моното като караш на бензин ..
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Благодаря колеги. Но намерих причината. Значи имам два клапана както е написал колегата , но са на изпарителя и един след него - към инжекцията. Когато съм отварял този след изпарителя, не съм обърнал внимание че клапана се движи по две направляващи - все едно на два шлица. И като съм го чистил съм го завъртял на една страна. И край - не се движи и е винаги затворен. Затова биеше колене като обърне на газ и тръгваше чак като загрее изпарителя.
Това е. Трябва да се гледа какво пипа човек
Да я затваряме тая тема. Още веднъж благодаря.
Това е. Трябва да се гледа какво пипа човек

Да я затваряме тая тема. Още веднъж благодаря.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта