тъка....след няколко ЛС-та обменени с колега от форума който се занимава с АГУ-та стигнахме до извода че на мотор ЕВ на 2ка ГТИ монтиране на обикновенна АГУ не е желателно.
причината била самия дросел на който трябвало да се монтира кашлячка , кихалка , смъркалка и т.н. но било леко невъзможно....
та аз се бях почти отказал да питам ама ето какво видях да се продава...
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/133/33235_075.JPG
та как е станал номера?
в тази тема искам всички които си имат понятие що е то АГУ да пишат за съвети и т.н..... мнения от порядъка на "ще слагаш хубавото нитро" и т.н. са ми безполезни...искам да знам при монтиране на такова агу какви може да са последствията и как може да се направи за да няма такива....
в смисъл само негативните...
снимка на двигателя ми има в гаража ако трябва нещо конктретно да се снима ще го снимам....
бензина е 2.45 това е причината да сложа газ на кола която никога не е имала ... другия вариант е да дам на някой инжекцион за карб....ама дълга и широка...та помагайте...
пп.често пътувам та може и да ме насочите към някой който може д ами я монтира...качествено
АГУ + механична инжекция
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
е па ти ми каза че без кихалка не става ралтата...т.е. става ама може да се взривя някъде...или бъркам...не помня...трия си ЛС-тата като се натрупат...
та...
имаме насреща дърт Г2 ГТи 8волтов никога не е имал газ
с яйцевиден дросел
горящ на извънградско сравнително не много но на градско си е печка...
желаем да турим газ
машина аз ти казвам че ако може да направим безопасна хавата ще се навия да сложа...
ама не желая и да имам проблеми с инжекцията...и помпите и т.н.
примерно да си паля на бенз да покарвам на бенз 4-5 км докато загрее и да минавам на газ....
и този цикъл всеки ден...
двигателя ми не гори масло...е малко покапва от семерингата на коляновия ама болка за умиране не е....пушка е колата...ама и гори яко бенз...
та...
имаме насреща дърт Г2 ГТи 8волтов никога не е имал газ
с яйцевиден дросел
горящ на извънградско сравнително не много но на градско си е печка...
желаем да турим газ
машина аз ти казвам че ако може да направим безопасна хавата ще се навия да сложа...
ама не желая и да имам проблеми с инжекцията...и помпите и т.н.
примерно да си паля на бенз да покарвам на бенз 4-5 км докато загрее и да минавам на газ....
и този цикъл всеки ден...
двигателя ми не гори масло...е малко покапва от семерингата на коляновия ама болка за умиране не е....пушка е колата...ама и гори яко бенз...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Smoke написа:е па ти ми каза че без кихалка не става ралтата...т.е. става ама може да се взривя някъде...или бъркам...не помня...трия си ЛС-тата като се натрупат...
та...
имаме насреща дърт Г2 ГТи 8волтов никога не е имал газ
с яйцевиден дросел
горящ на извънградско сравнително не много но на градско си е печка...
желаем да турим газ
машина аз ти казвам че ако може да направим безопасна хавата ще се навия да сложа...
ама не желая и да имам проблеми с инжекцията...и помпите и т.н.
примерно да си паля на бенз да покарвам на бенз 4-5 км докато загрее и да минавам на газ....
и този цикъл всеки ден...
двигателя ми не гори масло...е малко покапва от семерингата на коляновия ама болка за умиране не е....пушка е колата...ама и гори яко бенз...
Бах тоя кокал? 4-5 км, за да загрее? :О
Казах ти - проблеми не би трябвало да имаш ако поддържаш запалителната система изправна... то не е казано, че ако по някаква случайност кихне ще потроши инжекцията, но този риск си го има

- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Брат ми кара PF преоборудван с механична инжекция от EV и е без кихалка. За сега не е имал проблем с кихане, от скоро я има. Смесителя е директно за дросела сложен с изравнителен маркуч за налягането зад мембраната на изпарителя. Пак е така далече изпарителя както на снимката. В града разхода най-много към 12 отива с леко каране и често палене на студено, но не се чака да загрее 4-5 км ами съвсем малко. за сега се държи прилично и на бенз и на газ. 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Предполагам никой не може да ти гарантира, че обикновената газова няма никога да ти гръмне. Предния ми пасат си гърмеше редовно(2Е) - в неравния бой с взривовете падна дебитомера, смених го с употребяван. Сменял съм разни маркучи, мембрани ... оценявам ги като несъществени разходи. Сегашния ми пасат не ще да гърми, а е пак многоточков(PB). Пак съм сменял 1-2 маркуча. За последната година съм изминал 15-20к км. Среден разход на газ 11-12л/100км смесено. На бензин не мога да кажа колко е разходът, като реша да сметна колко кинти съм напред/назад - гледам разхода по документи.
При досегашния ми опит и цени на горивата не бих карал бензинова кола на бензин.
Сори, че не мога да споделя впечатления за механичен инж.
При досегашния ми опит и цени на горивата не бих карал бензинова кола на бензин.
Сори, че не мога да споделя впечатления за механичен инж.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
машината му личи че е джиниъс
обаче !
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5383877
още един се продава тук!...че и е ЕВ....явно има такива кашлячки като за моята тарга....
т.е.сега ако тръгна да слагам АГУ трябва да сменя палец , капачка кабели , свещи....
всичко това е дребен разход в сравнение с 7 000 км които съм минал на бензин....
ама има друго...машината ми е много далеч...а не познавам газаджии в стара загора
иначе ко беше примерно в пловдив до ся да съм отишъл
пп. днес сипах за 40 лв 100 октанов ..... за колкото повече пари сипвам толкова повече ми се струва че гори таз кола


http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5383877
още един се продава тук!...че и е ЕВ....явно има такива кашлячки като за моята тарга....
т.е.сега ако тръгна да слагам АГУ трябва да сменя палец , капачка кабели , свещи....
всичко това е дребен разход в сравнение с 7 000 км които съм минал на бензин....
ама има друго...машината ми е много далеч...а не познавам газаджии в стара загора

пп. днес сипах за 40 лв 100 октанов ..... за колкото повече пари сипвам толкова повече ми се струва че гори таз кола




-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
За Стара Загора мога да ти дам отзиви само за един, който слага газ. Той ми слага на кадет карбуратор газ, от вървежа и разхода бях много доволен, никакви допълнителни настройки не съм правил. После и на едно клио с моноинж. слагахме - пак доволни от разхода и вървежа. Ама не доизпипва нещата. На кадета бутилката на мястото на резервната гума с пяна беше залепил - не ми хареса, ама беше късно. На клиото пък нямаше документи за тръбите - зор беше с легализирането на газовата. И за нивомера се направи на луд - сега нямал ключе дето да пасва на тая бутилка ... щеше да ходи да купува, ама накрая си остана такова дето не показва колко газ има. Ако решиш да слагаш при него - препоръчвам да му висиш на главата, колкото и да не му се ще. И за всички подробности предварително настоявай да уточните. Според картата улицата е "Георги Бенев": http://bgmaps.com/map.asp?sid=b68e0f15b ... =&oType=49
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 53 госта