Кой вариант за монтаж на дюзи при ГИ е правилен?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Кой вариант за монтаж на дюзи при ГИ е правилен?

Мнениеот DAXC » Вто 20 май 2008 17:58


Търсейки различни варианти за монтаж на ГИ попаднах на турски сайт ( lpghaber.com ) за монтаж на газови уредби. Не разбирам турски език, но успях да намеря снимковият материал с поставени ГИ. Обаче има няколко варианта за поставяне на дюзите на един и същ двигател. Кой според вас е по-удачен?

Вариант 1:
Дюзите са закачени директно към пластмасовите колектори
Изображение

Вариант 2:
Дюзите са закачени към металния колектор, но са в легнало положение
Изображение

Вариант 3:
Дюзите са закачени към металния колектор, но са в изправено положение
Изображение

Изображение




Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Вто 20 май 2008 20:20


Вариант 3 защото маркучите са наи къси и дюзите на газта са наи близко до главата това е наи удачния вариант за монтаж ако позволява колата разбира се


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 20 май 2008 21:31


И аз съм за 3, но той е и най-труден и времепоглъщащ, затова и не го използват повечето газаджии...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта