Коя АГУ е по-добра?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Коя АГУ е по-добра?

Мнениеот stanko_g » Чет 29 май 2008 14:53


Здравейте
Имам един въпрос коя от изброените АГУ-та е по-добра за 1.8 mi? :roll: :)
Ловато :?:
Тартарини :?:
Ландиренцо нещо такова беше :?:
Заволи? ако може малко повече инфо за нея,че ме насочват към нея,а не съм я чувал




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 29 май 2008 15:50


Колега тук всеки ще ти каже че неговата марка която си е сложил е най добра.
А иначе Тартарини си е най-доброто в тая област засега.
На ловато се навъдиха много имитации,някой по-добри на външен вид и от оригинала,но със съмнително качество--в момента на пазара има цял комплект за 240 лева--мисля това само говори за себе си.
Даже Волтрана има по-добър имидж,поне си е чисто турски и производителя не го е срам да пише от къде е продукта.
BRC и Ландиренцзо--също добри,но за малката разлика в цената предпочитам аз лично Тартарини.
И както и много други колеги са казали досега--по-добре да инвестираш малк повече пари за скъпа и качествена АГУ,отколкото после да се блъскаш с трудно настройващи се изпарители и неоправадно висок разход.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 29 май 2008 20:42


аз не съм доволен особено от ланди ренцо...колегата да не говори глупости...не всички фалят тяхното си...преди време му стягах болтоветебяха лабави и осезаемо се подобри работата ... но си имам дупка между 3000 и 4000 оборота...добре че ламбда контрола до някъде опраявя нещата .....това е мисля че има и по бедни настройки...земи си БРЦ стига да има къде да ти го сложат че за ония в дружба една свястна дума не съм чул... ламбда контрола ми е Заволи...ама какви изпарители правят хабер си нямам...


Потребителски аватар
angelov1999
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Коя АГУ е по-добра?

Мнениеот angelov1999 » Чет 29 май 2008 21:14


stanko_g написа:Здравейте
Имам един въпрос коя от изброените АГУ-та е по-добра за 1.8 mi? :roll: :)
Ловато :?:
Тартарини :?:
Ландиренцо нещо такова беше :?:
Заволи? ако може малко повече инфо за нея,че ме насочват към нея,а не съм я чувал

колега аз от скоро съм с БРЦ и съм много доволен, просто не съм очаквал колата ми да върви толкова добре, колата върви както на бензин но е смъкнала 10тина кончета.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 30 май 2008 9:04


Аз няма да хваля моя ГИ, защото нямам монтиран. Мисля да си слагам и поразпитах на много места за всякакви подробности около ГИ-и.
ГИ с българско ЕКУ няма да си сложа. Те са сбирнаци от различни уж италянски нискокачествени части ( това го твърдят и хора, който се занимават с поставянето на такива ГИ).
За Ловато казват, че след БРЦ правели най-хубавите електрически АГУ-та, но при ГИ софтуера им куцал.
Тартарини се водят като добри производители на ГИ.
За Заволи нямам впечатления.
За ЛандиРенцо (Ланди) се твърди, че за момента имали едни от най-добрите ГИ. Дюзите издържали спокойно пробег на автомобила до 150-200 000 км. ( за сведение при българските ГИ дюзите издържат до 30-40 000км. и след това започвали проблемите ). При ЛандиРенцо според монщността на колата се поставя и съответния изпарител ( а при останалите марки ГИ изпарителите зависят едиснтвено от броя на цилиндрите на двигателя).


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 30 май 2008 9:45


DAXC написа:Аз няма да хваля моя ГИ, защото нямам монтиран. Мисля да си слагам и поразпитах на много места за всякакви подробности около ГИ-и.
ГИ с българско ЕКУ няма да си сложа. Те са сбирнаци от различни уж италянски нискокачествени части ( това го твърдят и хора, който се занимават с поставянето на такива ГИ).
За Ловато казват, че след БРЦ правели най-хубавите електрически АГУ-та, но при ГИ софтуера им куцал.
Тартарини се водят като добри производители на ГИ.
.


Колега говорим за двигател 1,8 mi -какви газови инжекциони те гонят???????
В крайна сметка има негласно правило,че за всяка марка коли си има най-добрия изпарител като марка,който им пасва.За VW--много познати на газ--Тартарини е истината.
А ''майсторите'' на ГИ-та станаха като ''майсторчетата'' на дизели-под път и над път.Всичко което е модерно за в момента в BG му се навъждат набързо ''майстори'' чиято цел е само да ти вземат парите,защото сметката е проста-20% от стойността на ГИ-то или АГУ-то си е за тях,за монтаж средно между 90-150 лева--може и само да си сметнете колко става чистата печалба за един ден труд.Естествено аз не гледам в канчето на другия,но поне всички да си вършеха работата,като за парите които взимат от клиентите си.Уви-рядкост са качествените майстори и сервизи.
За съжаление проблема си е и в българина--нямаме манталитета на потребители и не си знаем правата.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 01 юни 2008 20:12


DAXC, да ти кажа монтирам Ловато и засега не съм имал проблеми със софтуера им ;)
Но, монтирам Easy Fast, което им е отскорошна разработка май :)

Колкото до собственика на темата :) - почти всяка уредба, сложена кадърно просто ще заспи на този автомобил :)


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Пон 02 юни 2008 10:56


Благодаря ви колеги :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта