Каква метанова уредба да избера?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Каква метанова уредба да избера?

Мнениеот gozzu » Чет 10 апр 2008 7:55


Решил съм в скоро време да метанизирам Пасата B3, комби, 1.8 Mi ABS-мотор,а преди време имах много неприятности с един изпарител Landi Renzo на Голф2 GTI PB-мотор и накря го смених с Lovato и Голфа заспа от всякъде,но за метановите нямам представа.
Моля дайте мнения и впечатления относно избор на марка метанова уредба за Пасат B3 1.8 Mi ABS.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Каква метанова уредба да избера?

Мнениеот kossel » Чет 10 апр 2008 16:46


gozzu написа:Решил съм в скоро време да метанизирам Пасата B3, комби, 1.8 Mi ABS-мотор,а преди време имах много неприятности с един изпарител Landi Renzo на Голф2 GTI PB-мотор и накря го смених с Lovato и Голфа заспа от всякъде,но за метановите нямам представа.
Моля дайте мнения и впечатления относно избор на марка метанова уредба за Пасат B3 1.8 Mi ABS.
Благодаря предварително!


аз съм с БРЦ и нямам проблем на метан и на газ


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Чет 08 май 2008 5:23


Колеги кажете си мнението по въпроса lovato, Bigas или BRC ?
За lovato някой майстори казват, че на метан не е добро, този които продава Bigas казва, че Bigas е по-добрия вариант общо взето "интереса клати феса" :D за това предпочитам да чуя вашите отзиви като потребители.
Благодаря!


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Чет 08 май 2008 17:29


с ланди рензо съм стар на повече от 5 години и никога не е отварян и няма проблеми (поне досега). метановата уредба има по-малка подръжка от пропан-бутановата=


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Пет 09 май 2008 12:40


За сега се ориентирам към BRC в началото на другата седмица ще я монтират. И още нещо ако може някой да сподели, има ли смисъл в това да се слага аванс процесор или там както му се казва на това устройство което дава предварение на запалването ? Монтажниците казват, че с него колата върви малко повече и разхода бил по-малък?
По принцип има логика щом коригира предварението, но на пратика дали е така и дали си заслужава 120-150 л. за тая джаджа? :lol:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Пет 09 май 2008 14:41


заслужава си не ами просто е задължителна за метан особено. но се разтърси може да намериш и по 50ина лв..


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 09 май 2008 15:29


Авансатора на Рунел-Теч беше около 30-35 лв :)


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Нед 11 май 2008 7:40


За 50лв. ми предлагат български а за 120лв. италиански и съм решил да сложа италианския.


Потребителски аватар
angelov1999
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот angelov1999 » Нед 11 май 2008 22:08


колега аиде ако сложиш БРЦ кажи на кви пари ти стъпи всичко


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Вто 13 май 2008 6:39


550лв. в тия пари е включено всичко изпарител, ключ с лампи за ниво,нивомер, пълначка и труда без бутилки и аванс процесор, който е 120лв. бутилките са ми 2 по 25л. втора ръка по 8лв, литъра т.е. 400лв. двете, теста и протокола на бутилките е по 21лв. на парче (на Сточна Гара) и наистина го правят и то бързо в 10:00ч. ги оставих в 13:00ч. ги взех и се получава 1070лв. + 42лв. заверката на бутилките, ако са нови имат протокол за тест, но нямат кранове те са по около 40лв. това е което съм намерил.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Съб 17 май 2008 18:55


Трети ден вече съм с метанова уредба BRC. В сервиза се справиха добре т.е. доволен съм, всичко стана така както се бяхме уговорили и нямаше допълнително доплащане както става обикновено или други изненади.Вече минах около 600км. бутилките събраха 7,67кг. метан по 1,35лв. =10,36лв. извънградско минах 160км. с скорост 120-140км/ч.на магистралата и 90-110 до 120км/ч. след нея вървенето не е като на бензин, но и парите са несравними. На Витиня посока София държи 110-120км/ч. максимална скорост без товар и пасажери.
Колега angelov1999 освен тези цени и пари които съм описал по горе дадох и 28лв. за узаконяване (паспорт и стикер) това е всичко.
Аз съм доволен сега яко :drive


solenoid
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот solenoid » Съб 17 май 2008 20:09


gozzu написа: бутилките събраха 7,67кг. метан по 1,35лв. =10,36лв. извънградско минах 160км. с скорост 120-140км/ч.на магистралата и 90-110 до 120км/ч.


Значи, ако съм разбрал правилно, си минал 160 км. извънградско с 10.36лв. ?


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Нед 18 май 2008 5:51


Да правилно си ме разбрал, мисля, че е прилично.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 18 май 2008 7:09


На мен ми се вижда висок разхода,с тази скорост до 120км/ч на газ на мен ми дава 7л/100км.Газовото е Ловато.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 18 май 2008 7:35


Stefanoz написа:На мен ми се вижда висок разхода,с тази скорост до 120км/ч на газ на мен ми дава 7л/100км.Газовото е Ловато.


И на мен ми се вижда висок този разход, аз с 8.6 кг минавам 200 км извънградско, в София в задръстванията 140-150 км. Забелязах и друго нещо като смених свещи и дистрибуторна капачка минавам с 20 км повече !!!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 17 госта