Проблем с електрически изпарител на карбураторен Голф2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Проблем с електрически изпарител на карбураторен Голф2

Мнениеот tyo » Сря 14 сеп 2005 23:19


След като прочетох темата "Колко газ Ви харчат колите" и се "поразрових" из форума констатирах,че (май!?) моят Голф2 (GU / Pierburg2E2 ) е единственият с Електрически изпарител LOVATO и карбуратор.Газовата уредба я сложих през месец май,тоест досега съм карал само през топъл сезон.Купих я на изгодна цена от приятел а колата му е пълна инжекция и ща не ща сложих този изпарител.Той го купи(нов) и го монтира миналата година и понеже е с автоматично ключе винаги пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота.Затова смятам че изпарителят(мембраната му) е в добро състояние.Лятото всичко беше ОК,колата палеше от раз и даваше приличен разход.Със започналото сутрешно застудяване започнаха и проблеми.След като дам "на контакт"изчаквам малко за да пусне клапана газ и след това паля.Но трябва да въртя 4~6секунди за да запали.След като запали няма проблем,работи си добре.Даже и след това да я изгася,после си пали от раз и работи стабилно.Сега двата газови клапана(този на тръбата от бутилката и този на изпарителя)са свързани успоредно. Така ли трябва да са свързани? Ако не е как е правилният? От къде възниква този проблем и как може се отстрани?
Благодаря предварително на всички които изкажат мнение по въпроса!

п.п. Четох че този електрическият подгревател в основата на смукателния колектор,който прилича на "таралеж" при работа на газ било добре да се изключи.Като се позамислих има логика в това.




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 15 сеп 2005 14:21


Всичко ти е ок, не го мисли. Така трябва да са вързани клапаните.
Карай от време на време и на бензин (поне малко). :wink:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2635
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 15 сеп 2005 23:23


Като дадеш контакт изчакай 2-3секунди,после изключи контакта и веднага дай пак контакт и изчакай пак толкоз и тогава пали.Ако е по студено може да даваш контакти само по 3-4 пъти за да запали но не повече ,че можеш да я задавиш.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта