Каква функция изпълнява отворчето с резба на гърба на изпарителя,ходих при майстора да го питам ,той го запуши с пръст и колата изгасна : като каза,че това било нормално,но не му се обясняваше защо.
И защо има резба?
Отвор на изпарителя-за какво служи?
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
За връзка с атмосферата, демек едната страна на мембраната да ти седи на атмосферно налягане оттам спрямо разликата между подналягането на смукателните колектори и атмосферното налягане ти пуска газ пропорционално на тази разлика. (тъпо се изразявам, ама ще ме разбереш). А защо има резба - на идея си нямам.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- pavkata
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да мога да ви защо отвора за връзка с атмосферен въздух има резба.
Разгледайте един турбо-изпарител.Ще забележите че той има същата конструкция като нормалните,само че там има завинтен щуцер и маркуч който взима налягане след турбината - така от обикновен се прави турбо изпарител.А ако с пръст натиснете мембраната вътре ,двигателя се задавя и угасва.
Разгледайте един турбо-изпарител.Ще забележите че той има същата конструкция като нормалните,само че там има завинтен щуцер и маркуч който взима налягане след турбината - така от обикновен се прави турбо изпарител.А ако с пръст натиснете мембраната вътре ,двигателя се задавя и угасва.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта