Отвор на изпарителя-за какво служи?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Отвор на изпарителя-за какво служи?

Мнениеот FELIPE » Чет 15 сеп 2005 11:19


Каква функция изпълнява отворчето с резба на гърба на изпарителя,ходих при майстора да го питам ,той го запуши с пръст и колата изгасна :shock: като каза,че това било нормално,но не му се обясняваше защо.
И защо има резба? :D




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 15 сеп 2005 14:32


За връзка с атмосферата, демек едната страна на мембраната да ти седи на атмосферно налягане :lol: оттам спрямо разликата между подналягането на смукателните колектори и атмосферното налягане ти пуска газ пропорционално на тази разлика. (тъпо се изразявам, ама ще ме разбереш). А защо има резба - на идея си нямам.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Чет 15 сеп 2005 18:35


Когато работи газовата уредба след известно време се натрупват отлагания от Гаста под формата на конденс. От там се източват а отвора на гърба на изпарителя (по средата ) е за връзка с атмосферата.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Чет 15 сеп 2005 19:05


SSivanov написа:Когато работи газовата уредба след известно време се натрупват отлагания от Гаста под формата на конденс. От там се източват а отвора на гърба на изпарителя (по средата ) е за връзка с атмосферата.


Моята има ли?Да не е това сивото пласмасовото отдолу.

Изображение


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Чет 15 сеп 2005 19:11


да това е пробката за източване на конденза


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Чет 15 сеп 2005 19:55


Благодаря, моята е BRC като на змея(на ловатото не виждам такъв отвор) и неговото обяснение е най логично.
За резбата питам ,защото си мислех да навия там тръбичка с маркуче :lol: да дърпа въздух по далече от двигателя,ама щом става въпрос за атм.налягане няма смисъл.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 17 сеп 2005 18:00


FELIPE написа:...........няма смисъл.

има смисъл. това е компенсаторен отвор за да може да се движи мембраната. на колите които имат кора под мотора като се включи перката се повишава налягането и се променя работата на мотора, а с тръбичката се избягва това


Потребителски аватар
pavkata
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pavkata » Нед 18 сеп 2005 18:43


Да мога да ви защо отвора за връзка с атмосферен въздух има резба.
Разгледайте един турбо-изпарител.Ще забележите че той има същата конструкция като нормалните,само че там има завинтен щуцер и маркуч който взима налягане след турбината - :) така от обикновен се прави турбо изпарител.А ако с пръст натиснете мембраната вътре ,двигателя се задавя и угасва.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта