Разход при спускане

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Разход при спускане

Мнениеот zdravko » Нед 03 авг 2008 22:13


Понеже системно имам спускане 10-тина км по един и същ маршрут, забелязах, че ако карам на бензин колата не загрява над 70С, а когато се спускам на газ си вдига до 90С. Това ме наведе на мисълта да попитам - дали на пълна инжекция С ОБИКНОВЕНА ГАЗОВА при спускане на бензин разхода не е нулев и съответно какъв ли е съответния разход, ако се кара на газ? И дали си струва да се минава на бензин при по-продължителни спускания??




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 03 авг 2008 22:19


Струва се да се мине на средно положение - поне си сигурен, че нищо не влиза в двигателя :)


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Нед 03 авг 2008 22:42


The_Machine написа:Струва се да се мине на средно положение - поне си сигурен, че нищо не влиза в двигателя :)

Е нямам средно положение ;-)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 03 авг 2008 22:56


zdravko написа:
The_Machine написа:Струва се да се мине на средно положение - поне си сигурен, че нищо не влиза в двигателя :)

Е нямам средно положение ;-)

Щом си с обикновена газова почти е сигурно, че гориво влиза.
Температурна разлика все си мисля, че не би трябвало да има, но все пак е възможно.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 03 авг 2008 23:14


Газ си влиза, макар и минимално количество, заради ниското налягане във всмукателния колектор...


golf_mania
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golf_mania » Пон 04 авг 2008 1:59


Изклиучване от скорост не е ли вариант,стига да не ти гасне колата де :lol: Това което аз съм забелязал е че когато работи на гас,спирачното деиствие на двигатела е много по малко все едно няма никаква компресия


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Пон 04 авг 2008 6:51


golf_mania написа:Изклиучване от скорост не е ли вариант,стига да не ти гасне колата де :lol: Това което аз съм забелязал е че когато работи на гас,спирачното деиствие на двигатела е много по малко все едно няма никаква компресия

Не ми гасне колата, но ще ми се запалят спирачките 8) при мен ОПРЕДЕЛЕНО спирачно действие си има двигателя! Пък и на празен ход пак си харчи гориво двигателя...


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пон 04 авг 2008 7:28


Задължително на скорост.. Можеш да върнеш ключа в изключено но там където няма да ти се заключи волана , но пък лошото е че спирачките умират след 2-3 натискания... За такива работи май риска е голям и не си заслужава иначе газ винаги влиза..за бенц не съм много сигурен на инжекцията не пуска ли малко


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 04 авг 2008 7:50


StS написа:...Можеш да върнеш ключа в изключено но там където няма да ти се заключи волана , но пък лошото е че спирачките умират след 2-3 натискания...

Що така?


Потребителски аватар
Vilik
Мнения: 161
Регистриран на: Вто 17 май 2005 13:10
Автомобил: S4
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Vilik » Пон 04 авг 2008 8:20


Щом е инжекцион, при спускане и обороти над 1500 (варира при различните двигатели) и ако си на предавка, компютъра спира горивото към двигателя, ако караш на нулева имаш разход колкото да поддържа оборотите ти на празен ход. На газ това разбира се не важи, там винаги си харчи, освен ако не си с ключ за карбуратори със средно положение, при което можеш сам да спреш притока на газ към двигателя :wink:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пон 04 авг 2008 9:03


myrshavija написа:
StS написа:...Можеш да върнеш ключа в изключено но там където няма да ти се заключи волана , но пък лошото е че спирачките умират след 2-3 натискания...

Що така?
За кое по точно ? ако е за спирачките е ясно защо..


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 04 авг 2008 9:56


StS написа:За кое по точно ? ако е за спирачките е ясно защо..

Да, за спирачките става въпрос. Не е ясно защо. Струва ми се, че не всички спирачни помпи са електрически.


avtovodesht
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот avtovodesht » Пон 04 авг 2008 21:55


myrshavija написа:
StS написа:За кое по точно ? ако е за спирачките е ясно защо..

Да, за спирачките става въпрос. Не е ясно защо. Струва ми се, че не всички спирачни помпи са електрически.


Защото двигателя като е угасен не върти помпата


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 05 авг 2008 0:17


avtovodesht написа:
myrshavija написа:
StS написа:За кое по точно ? ако е за спирачките е ясно защо..

Да, за спирачките става въпрос. Не е ясно защо. Струва ми се, че не всички спирачни помпи са електрически.


Защото двигателя като е угасен не върти помпата


Това, че си му прекъснал запалването на въпросния двигател по никакъв начин не означава, че той не продължава да се върти механически от скоростите, щом спускаш на предавка... А щом се върти механически, буталата си правят вакуум, оттам и вакуумния серво усилвател на спирачките си работи, помпата на хидравликата се върти и всичко е ОК :)

Разбира се, това не е необходимо - системи за принудителен празен ход (ППХ) се вграждат още някъде от средата на 70-те, та и до ден днешен всички бензинови двигатели им се реже горивото по един или друг начин при пуснат педал на газта и обороти да речем над 1500...


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Вто 05 авг 2008 6:35


The_Machine написа:
avtovodesht написа:
myrshavija написа:
StS написа:За кое по точно ? ако е за спирачките е ясно защо..


Да, за спирачките става въпрос. Не е ясно защо. Струва ми се, че не всички спирачни помпи са електрически.


Защото двигателя като е угасен не върти помпата


Това, че си му прекъснал запалването на въпросния двигател по никакъв начин не означава, че той не продължава да се върти механически от скоростите, щом спускаш на предавка... А щом се върти механически, буталата си правят вакуум, оттам и вакуумния серво усилвател на спирачките си работи, помпата на хидравликата се върти и всичко е ОК :)

Абе не е точно така, има коли (като моята), които нямат вакуумен серво усилвател (серво) а само помпата на АБС-а дава налягането за спирачките. Тази помпа работи само ако колата е на контакт...

НО: аз научих това, за което питах в началото де - при спускане на газ ще ми харчи повече, отколкото на бензин, по простата причина, че на бензин разхода е 0 (нула) :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nogopechen и 23 госта