Здравейте, искам да попитам този изпарител има ли пробка за източване на нечистотиите и къде се намира ако има?Ако някой има и картинка с обяснения ще е още по добре!
Питам понеже напоследък имам много странен проблем. Полото което карам е 91г, 1,1, карбураторно с газова уредба Старгаз, електрически изпарител. Напоследък много често се случва сутрин като я прехвърла от бензин на газ отначало върви гладко. КАто мина няколко стотин метра и почва да се дави нещо, прекъсва и огасва. При следващ опит за палене е много зле, припалва, чуват се разни детонации. Ако запали в ниските обороти е много зле, като изфорсирам и изглажда. Ако в този момент прехвърля на бензин двигателят работи гладко. КАто покарам колата колата на бензин повечко и прехвърля няма проблем на газ. Върви си като пушка. РЕших че може евентуално бензиновият клапан да изпуска и да меси бензин и газ, но го слвалях, надувах го с въздух, не изпуска изобщо. Филтърчето на газовия клапан също е сменяно. Най-странното е че този номер не го прави винаги. Със затопляне на времето обаче случаите зачистиха и се чудя от какво става така.
Въпросче за изпарител Старгаз електрически!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
с автоматичен смукач съм, но почти съм го изключил. сега лятото прехвърлям почти веднага, понеже е топло! Не може да е от обледяване, понеже явлението го има и при топъл изпарител. Зимата това явление се случваше доста по-рядко, въпреки ниските температури.
п.с. Има ли пробка за източване на боклуците този изпарител и къде да я търся ако има?
п.с. Има ли пробка за източване на боклуците този изпарител и къде да я търся ако има?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Това което ми прави впечатление е, че разходът ми средно от 6,5/100 се е покчаил напоследък средно на 8/100. Евентуално някой може ли да даде някакво упътване от къде се прави настройката на изпарителя, понеже местата от където съм пипал до сега са една врътка в горната страна на изпарителя, която е за празния ход. При загрят двигател съм я въртял до положение при завиване двигателя да е максимално стабилен на работа и другото е един кран който се намира преди карбуратора(еднокамерен Вебер), с който регулирам количеството газ и мощността на колата.
Има ли други настройки на изпарителя които трябва да се пипат и евентуално за какво служат?
п.с. НАй-странното е че като карам колата само на газ, без да я връщам на бензин, този проблем с давенето почти изчезва.
Има ли други настройки на изпарителя които трябва да се пипат и евентуално за какво служат?
п.с. НАй-странното е че като карам колата само на газ, без да я връщам на бензин, този проблем с давенето почти изчезва.
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Здравейте отново! Разнищих изпарителя и се оказа че той има само една настройка, за празния ход. Настройката от там не реши проблема. Дали може проблема да идва от автоматичния смукач, чиято клапа се командва от биметална пластина и докато не загрее стои затворена?
Мисля си да я махна и да пробвам без нея какво ще кажете?
Още повече, че като купих колата и сложих газовото тази клапа липсваше, но един майстор дето чисти карборатора я сложи в последствие.
Мисля си да я махна и да пробвам без нея какво ще кажете?
Още повече, че като купих колата и сложих газовото тази клапа липсваше, но един майстор дето чисти карборатора я сложи в последствие.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
МАхането на клапата не реши проблема, но решението дойде от друго място. След като сам си правих на няколко пъти настройка на изпарителя без успех, реших да сменя мястото от където зареждам с газ и - О 4удо! Проблемите изчезнаха!!!
Досега зареждах от ШЕЛ ГАБРОВО. Вече зареждам от Генимекс и няма и следа от проблеми. Чак не мога да го проумея това. Сега колата хем повече върви хем не ми прави никакви проблеми. От към разход още не мога да кажа, защото не съм я засичал, но по първи впечатления и там нещата ще са ОК.
Моля за евентуални коментари! Има ли и други хора които да не са доволни от ШЕЛ?
Досега зареждах от ШЕЛ ГАБРОВО. Вече зареждам от Генимекс и няма и следа от проблеми. Чак не мога да го проумея това. Сега колата хем повече върви хем не ми прави никакви проблеми. От към разход още не мога да кажа, защото не съм я засичал, но по първи впечатления и там нещата ще са ОК.
Моля за евентуални коментари! Има ли и други хора които да не са доволни от ШЕЛ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта