Въпросче за изпарител Старгаз електрически!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Въпросче за изпарител Старгаз електрически!

Мнениеот g_velev » Съб 14 юни 2008 21:07


Здравейте, искам да попитам този изпарител има ли пробка за източване на нечистотиите и къде се намира ако има?Ако някой има и картинка с обяснения ще е още по добре!

Питам понеже напоследък имам много странен проблем. Полото което карам е 91г, 1,1, карбураторно с газова уредба Старгаз, електрически изпарител. Напоследък много често се случва сутрин като я прехвърла от бензин на газ отначало върви гладко. КАто мина няколко стотин метра и почва да се дави нещо, прекъсва и огасва. При следващ опит за палене е много зле, припалва, чуват се разни детонации. Ако запали в ниските обороти е много зле, като изфорсирам и изглажда. Ако в този момент прехвърля на бензин двигателят работи гладко. КАто покарам колата колата на бензин повечко и прехвърля няма проблем на газ. Върви си като пушка. РЕших че може евентуално бензиновият клапан да изпуска и да меси бензин и газ, но го слвалях, надувах го с въздух, не изпуска изобщо. Филтърчето на газовия клапан също е сменяно. Най-странното е че този номер не го прави винаги. Със затопляне на времето обаче случаите зачистиха и се чудя от какво става така.




Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Съб 14 юни 2008 21:28


с автоматичен смукач ли си?
и колко време след като запалиш на бенз прехвърляш на газ?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 юни 2008 21:34


Изпарителя замръзва и колата се удавя от газ! Решението е нова настройка, като се обедни малко сместа.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Съб 14 юни 2008 22:10


с автоматичен смукач съм, но почти съм го изключил. сега лятото прехвърлям почти веднага, понеже е топло! Не може да е от обледяване, понеже явлението го има и при топъл изпарител. Зимата това явление се случваше доста по-рядко, въпреки ниските температури.

п.с. Има ли пробка за източване на боклуците този изпарител и къде да я търся ако има?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 юни 2008 22:18


Със сигурност има, търси я в най-ниската точка на изпарителя :)
А зимата може да не го е правило, защото двигателя е работел на по-ниска температура и му е трябвало така или иначе повече гориво, за да работи стабилно :)


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Нед 15 юни 2008 21:17


Това което ми прави впечатление е, че разходът ми средно от 6,5/100 се е покчаил напоследък средно на 8/100. Евентуално някой може ли да даде някакво упътване от къде се прави настройката на изпарителя, понеже местата от където съм пипал до сега са една врътка в горната страна на изпарителя, която е за празния ход. При загрят двигател съм я въртял до положение при завиване двигателя да е максимално стабилен на работа и другото е един кран който се намира преди карбуратора(еднокамерен Вебер), с който регулирам количеството газ и мощността на колата.
Има ли други настройки на изпарителя които трябва да се пипат и евентуално за какво служат?

п.с. НАй-странното е че като карам колата само на газ, без да я връщам на бензин, този проблем с давенето почти изчезва.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Чет 26 юни 2008 11:18


Здравейте отново! Разнищих изпарителя и се оказа че той има само една настройка, за празния ход. Настройката от там не реши проблема. Дали може проблема да идва от автоматичния смукач, чиято клапа се командва от биметална пластина и докато не загрее стои затворена?
Мисля си да я махна и да пробвам без нея какво ще кажете?
Още повече, че като купих колата и сложих газовото тази клапа липсваше, но един майстор дето чисти карборатора я сложи в последствие.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 26 юни 2008 15:57


Ами ако се маха и слага лесно - експериментирай :)


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 09 юли 2008 10:42


МАхането на клапата не реши проблема, но решението дойде от друго място. След като сам си правих на няколко пъти настройка на изпарителя без успех, реших да сменя мястото от където зареждам с газ и - О 4удо! Проблемите изчезнаха!!!

Досега зареждах от ШЕЛ ГАБРОВО. Вече зареждам от Генимекс и няма и следа от проблеми. Чак не мога да го проумея това. Сега колата хем повече върви хем не ми прави никакви проблеми. От към разход още не мога да кажа, защото не съм я засичал, но по първи впечатления и там нещата ще са ОК.

Моля за евентуални коментари! Има ли и други хора които да не са доволни от ШЕЛ?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта