Голф4 1.8 20в- съвет за метан
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф4 1.8 20в- съвет за метан
Голф 4 1.8 20в-125коня, мога ли да сложа метанова уретба без метанов инжекцион? Също ще ми е от полза ако някой има такъв голф на метан да сподели мнение.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
tzon написа:а и ти ли си от шумен
Да и аз съм от Шуменово

Аз голфа още не съм го купил и си правя сметката предварително, защото със сигурност ще се слга метан. Въпроса ми е следният: всички мотори 1.8 20в-125коня ли са с пластмасови кулектори или само по-новичките?
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голфа ще ми го кара един приятел от Холандия и цената ще е към 5000евро. За метана съм решен твърдо, вярно е че скъсява живота на мотора, но аз нямам намерение да го карам вечно този Голф. По прости сметки, само от разликата в цената метан-бензин за 4-5години ще си изплати голям процент от себестойността на автомобила.
Във Варна съм виждал много Аудита А3 1.8 20в на метан, а доколкото съм запознат това е същият мотор като на Голф4.
Във Варна съм виждал много Аудита А3 1.8 20в на метан, а доколкото съм запознат това е същият мотор като на Голф4.
ти си знаеш за метана наистина е без пари ама става много тежка нямаш място за багаж, окачването заминава ,незнам мисля че савсем друга става колата, а за вървежа няма да говорим ,аз мога да ти предложа моя голф , но само ако замина за чужбина иначе е супер и е обслужен черен с климатроник може да си го виждал в шумен с транзитни номера
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е със 2 врати мисля че снощи го видях на паркинга на кристал.
За ходовата част, така или инъче колата си е предвидена за четери човека и пълен резервоар с бензин. Когато в резервоара има към 5литра бензин и с пълна бутилка метан която тежи 80кг е приблизително едно и също. За вървежа, аз съм карал доста коли на метан и изобщо го няма това прословуто спъване на колата за което гововят всички. Може би това го има при повечето умници които слагат метан на малолитражки, които и без това са си достатъчно куци на бензин, а да не говорим за краткият ресурс на живот при малкият мотор...
За ходовата част, така или инъче колата си е предвидена за четери човека и пълен резервоар с бензин. Когато в резервоара има към 5литра бензин и с пълна бутилка метан която тежи 80кг е приблизително едно и също. За вървежа, аз съм карал доста коли на метан и изобщо го няма това прословуто спъване на колата за което гововят всички. Може би това го има при повечето умници които слагат метан на малолитражки, които и без това са си достатъчно куци на бензин, а да не говорим за краткият ресурс на живот при малкият мотор...
- kapralov2255
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта