Дюзи за газов инжекцион
Дюзи за газов инжекцион
Здравейте,от около 2 седмици съм с газ.инжекцион СИМГАЗ,колата е Голф 3 1.6 101,АЕК,всичко е ок вървежа е много добър,даже имам усещането ,че върви повече от на бензин.И то не случайно,след като изгорих 3 бутилки газ,разхода извънградско се оказа точно 10/100,което все пак е множко за газ.инж. и то колата е карана 100-120,без настъпване.След съвет с майсторите се оказа,4е проблема може да е в дюзите,моите били двойка и ако се наложи ще ги сменят с по малки.Има ли си някой напредстава,какви са подходящите дюзи за този мотор,или ще трябва да си играем на махни тези-сложи онези.Мерси
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Зависи с кои инжектори си? Ако си с Valtec инжектори ,си на границата според предписанията на производителите
За двигатели от 83 до 101 коня - отвора на дюзите трябва да е 1.8мм
За двигатели от 102 до 120 коня - 2.0 мм
Ако не са ти сложили прекалено дълги маркучи ,нещата биха могли и да се оправят с намаляване налягането на изпарителят
За двигатели от 83 до 101 коня - отвора на дюзите трябва да е 1.8мм
За двигатели от 102 до 120 коня - 2.0 мм
Ако не са ти сложили прекалено дълги маркучи ,нещата биха могли и да се оправят с намаляване налягането на изпарителят
Anbuch написа:...
За двигатели от 83 до 101 коня - отвора на дюзите трябва да е 1.8мм
За двигатели от 102 до 120 коня - 2.0 мм...
Това за дюзите които са завити в колекторите ли се отнася?
Anbuch написа:...
Ако не са ти сложили прекалено дълги маркучи...
Каква е връзката между дългите маркучи и разхода на гориво?
Anbuch написа:...
нещата биха могли и да се оправят с намаляване налягането на изпарителят
Намаляването на наляганео в изпарителя до какво ще води?
Задавам ти тези въпроси защото имам сходен преблем както с колегата, само, че моя ГИ е друга марка.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
The_Machine написа:На колектора са само щуцери, дюзите са откъм газовата рейка!
Ако са прекалено дълги маркучите, с ниско налягане в изпарителя на газта ще й е трудно да пълни маркучите с газ и в определени моменти налягането ще пада драстично , ГИ ще си мисли, че свършва газта и ще обръща на бензин...
Тогава няма ли да пищи зумер нещо,да предупреждава,че си на бензин?
Въпреки,че знам,че компотите на тези уредби могат да се настроят да включват бензина над и/или под определени обороти.
Разходът на мен не ми се струва нереален.
При мен със Zenit-ката ми лапа към 10-11 градско и да кажем 8 селско с до 100 км/ч,към 8,5-9 със 130 км/ч.
Със гадните Валтеци съм и аз.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
[quote="andro]
Тогава няма ли да пищи зумер нещо,да предупреждава,че си на бензин?
Въпреки,че знам,че компотите на тези уредби могат да се настроят да включват бензина над и/или под определени обороти.
[/quote]
Може и да пищи (зависи как е направено). Но това няма значение.
Нарочно не се наглася, газовият комп да превключва на бензин при прекалено ниско налягане на газта ,защото всеки изпарител си има определен дебит и колкото повече газ преминава през него ,толкова му намаля и налягането. Просто няма съвършенни изпарители които да поддържат едно и също налягане при различните потребления на газ и ако се настрои изпарителят да е с ниско налягане на празен год (защото дюзите са прекалено големи) ,като се опиташ да вдигнеш по-висока скорост и колата ,няма да подема на газ ,защото налягането на изпарителят ще пада прекалено много. Пък в комбинация с дългите мъркучи направо става мазано
Представи си следната ситуация:
Караш си спокойно с 80км/ч и изведнъж се наложи да изпревариш някой тир - мачкаш газта - налягането на изпарителят пада и ти изпреварваш тира "с часове" ,рискувайки да те ударят от насрещното. Но ако компа прехвърля на бензин при сравнително по-високо налягане на газта (макар и по-малко от предварително зададеното) ,тогава при необходимост в рискови ситуации ще имаш мощ, защото ще прехвърля на бензин
Тогава няма ли да пищи зумер нещо,да предупреждава,че си на бензин?
Въпреки,че знам,че компотите на тези уредби могат да се настроят да включват бензина над и/или под определени обороти.
[/quote]
Може и да пищи (зависи как е направено). Но това няма значение.
Нарочно не се наглася, газовият комп да превключва на бензин при прекалено ниско налягане на газта ,защото всеки изпарител си има определен дебит и колкото повече газ преминава през него ,толкова му намаля и налягането. Просто няма съвършенни изпарители които да поддържат едно и също налягане при различните потребления на газ и ако се настрои изпарителят да е с ниско налягане на празен год (защото дюзите са прекалено големи) ,като се опиташ да вдигнеш по-висока скорост и колата ,няма да подема на газ ,защото налягането на изпарителят ще пада прекалено много. Пък в комбинация с дългите мъркучи направо става мазано
Представи си следната ситуация:
Караш си спокойно с 80км/ч и изведнъж се наложи да изпревариш някой тир - мачкаш газта - налягането на изпарителят пада и ти изпреварваш тира "с часове" ,рискувайки да те ударят от насрещното. Но ако компа прехвърля на бензин при сравнително по-високо налягане на газта (макар и по-малко от предварително зададеното) ,тогава при необходимост в рискови ситуации ще имаш мощ, защото ще прехвърля на бензин
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи за газов инжекцион
Някой може ли да ми каже колко мм трябва да са дюзите за кола 1.4. 60к.с.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дюзи за газов инжекцион
Размера на щуцерите зависи най-вече от:
- налягането
- бързината на инжекторите
Избери си за база едно налягане и почваш с един размер.
Тамонката казва, че калибрацията е успешна при газово време около 5-5.5мс. Ако си много близо, може с налягането на коригираш, ако си далече - разпробиваш.
Като най-вероятно за успешна калибрация следи и бензиновото време при работа на газ да не се променя, но не съм проверявал.
- налягането
- бързината на инжекторите
Избери си за база едно налягане и почваш с един размер.
Тамонката казва, че калибрацията е успешна при газово време около 5-5.5мс. Ако си много близо, може с налягането на коригираш, ако си далече - разпробиваш.
Като най-вероятно за успешна калибрация следи и бензиновото време при работа на газ да не се променя, но не съм проверявал.
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи за газов инжекцион
Проблема е,че казва,че са големи и да ги намаля.иначе са риал 3ом
В момента са 1.8.Дали да не взема 1.5мм?
В момента са 1.8.Дали да не взема 1.5мм?
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Дюзи за газов инжекцион
За Полото 1.8 са много големи дюзи. 1.5-1.6 и на 1000-1050мбар. С тоя Рейл на 3 ома може и на 1.4 да си ги оставиш. колкото са фабрично, но тогава времената отиват на около 7-7,5 мс на празен ход.
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи за газов инжекцион
И какво е най-добре да направя според вас?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта