някой знаели каде са помпа дюзите и как се свалят на пасат Б 5.плис хелппппп[/b]
mod edit: dobrinb
Къде са помпа дюзите и как се свалят?
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=74097&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E5%E2%F0%EE%EF%E5%E9%F1%EA%EE+%EE%E1%F1%EB%F3%E6%E2%E0%ED%E5&start=15
Ето ти линк колега.В тая тема на втората страница има снимки които горе долу могат да те насочат.Общо взето нищо сложно няма,само че ти трябва един специален ''уред'' ако може да се нарече така.Жалко че точно на него забравих да направя снимка.Представлява една колкото дебела спица метална пръчка с тежест която свободно се движи по нея.Служи за отклинване на дюзата от леглото и.Преди това трябва да свалиш капака на клапаните,разпределителния вал,да изключиш всяка дюза от захранващите я кабели.И може и да пропускам нещо.Снимките на двигателя в посочената тема са на ARL-150к.с. ,но конструктивно си е същия,все ще те ориентира.
Кажи какъв е проблема при теб,ако трябва на ЛС,да те насоча нещо ако мога,че покрай тоя случай доста неща които бях чувал за помпа-дюзите не са точно така в действителност се оказа,да не те объркат и тебе.
P.S. Всъщност излъгал съм те малко,за свалянето няма проблем,но при поставянето на дюзата обратно се гледа положението и спрямо общата шина за горивото,дали входящия отвор съвпада,сащото при неправилно поставяне има големи проблеми,абе и това го има в темата прочети я цялата.
Ето ти линк колега.В тая тема на втората страница има снимки които горе долу могат да те насочат.Общо взето нищо сложно няма,само че ти трябва един специален ''уред'' ако може да се нарече така.Жалко че точно на него забравих да направя снимка.Представлява една колкото дебела спица метална пръчка с тежест която свободно се движи по нея.Служи за отклинване на дюзата от леглото и.Преди това трябва да свалиш капака на клапаните,разпределителния вал,да изключиш всяка дюза от захранващите я кабели.И може и да пропускам нещо.Снимките на двигателя в посочената тема са на ARL-150к.с. ,но конструктивно си е същия,все ще те ориентира.
Кажи какъв е проблема при теб,ако трябва на ЛС,да те насоча нещо ако мога,че покрай тоя случай доста неща които бях чувал за помпа-дюзите не са точно така в действителност се оказа,да не те объркат и тебе.
P.S. Всъщност излъгал съм те малко,за свалянето няма проблем,но при поставянето на дюзата обратно се гледа положението и спрямо общата шина за горивото,дали входящия отвор съвпада,сащото при неправилно поставяне има големи проблеми,абе и това го има в темата прочети я цялата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта