теч откъм масл.филтър!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 28 фев 2008 21:22


Колега , макар да изпадна почти в оффтопик нека си кажа : :wink: Зависи от човека ! преди няма и 2 седмици видях резултата от работата :wink: на едно момче - гумаджия , който се беше опитал 2 :!: пъти да отвие с пистолет "болтовете" от пластмасов тас :!: Е кажи ми как на такъв изрод мога да поверя даже да ми напомпи гумите ? та и с пръстена според мен е така - зависи от майстора .... :wink:




Потребителски аватар
Popov
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

О пръстен

Мнениеот Popov » Чет 13 мар 2008 12:19


На Г4 О пръстените са два единия почти винаги е здрав и от него не тече.Но другия от който протича /май често срещан проблем/ се предлага като два модела/Колегите с AHF да имат едно на ум кой от двата модела е/.На мен ми докараха естествено този който не става mhihi та си сложих обикновен О пръстен маслоустойчив и сега няма проблем.Не е кой знае каква философия да се смени но е по-удобно при смяна на масло защото изтичат 200 - 300 грама масло от охладителя.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Пет 14 мар 2008 10:00


Имах същият проблем преди месец смених въпросният о-пръстен сега не капе не е нещо сложно ама малко неудобно за работа гледай който го сменя да пипа внимателно да не изкърти нещо(винаги има какво да се счупи)


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fidrimku » Съб 15 мар 2008 10:42


Колеги доста се е изписало за този о пръстен. Принципно е за 20 мин. работа зависи колко е кадърен майстора! Става по следния начин - сваля се масления филтър; след това се махат маркучите на охладителя/алуминиевата част над филтъра/; отдолу под охладитела има една тръба със резба /резбата на която се навива филтъра/на тази тръба има гайка която се отвива и изпада охладитела. Между охладитела и конзолата се намира този о пръстен от който тече!!! Поздрави на всички!!


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пон 17 мар 2008 21:27


fidrimku написа:Колеги доста се е изписало за този о пръстен. Принципно е за 20 мин. работа зависи колко е кадърен майстора! Става по следния начин - сваля се масления филтър; след това се махат маркучите на охладителя/алуминиевата част над филтъра/; отдолу под охладитела има една тръба със резба /резбата на която се навива филтъра/на тази тръба има гайка която се отвива и изпада охладитела. Между охладитела и конзолата се намира този о пръстен от който тече!!! Поздрави на всички!!
:applause:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: теч откъм масл.филтър!?

Мнениеот Adnan » Пон 01 юни 2009 12:17


Миналата седмица смених тези о-пръстени и 2'та, мотора е АГР. Но си продължава да си тече от охладителя масло :(. Някой някакви идей какво да направя за да спра теча на масло ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта