За видовете масла в компютрите .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Triph4z3
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: някъде там

Мнениеот Triph4z3 » Вто 18 мар 2008 20:09


OgiValchev написа:скоро един приятел слага чип на паскал AFN И компа имаше масло



да няма да е лошо вече да проверяваме и за това :cry: :cry:

-------------
Поздрави :wink:




red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Вто 18 мар 2008 20:30


А така много хубаво сколасахме от компа на VW :013: масло да излиза :shock остава от климата антифриз да пръска


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 18 мар 2008 21:33


ifidik написа:офффф! като е спукан маркуча компа минава в авариен режим и пак забива,поради липса на данни за налягането на турбината. извади на твоята и излез извън града.като вдигнеш 130 бирата от мене-на плажа.


:D :D :D

А я обясни технически защо няма да може да вдигне повече от 130км . :D


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 18 мар 2008 21:45


тука вече ще става бой в който няма да участвам. :lol: отговора беше конкретно към рабит тди.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 мар 2008 3:00


Ventoman написа:
ifidik написа:офффф! като е спукан маркуча компа минава в авариен режим и пак забива,поради липса на данни за налягането на турбината. извади на твоята и излез извън града.като вдигнеш 130 бирата от мене-на плажа.


:D :D :D

А я обясни технически защо няма да може да вдигне повече от 130км . :D

техни4ески обяснено на първите ТДИ мотори електрониката(много е елементарна) забива за момента и после пак продължаваш напред,ама на поколението след Аfn просто ве4е са взети доста пове4е мерки и там нема лабаво :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 мар 2008 10:18


ifidik написа:офффф! като е спукан маркуча компа минава в авариен режим и пак забива,поради липса на данни за налягането на турбината. извади на твоята и излез извън града.като вдигнеш 130 бирата от мене-на плажа.

На колегата Adnan маркуча беше изваден и беше забит на мястото на ЕГР клапана ,а ЕГР клапана си висеше и колата си му вървеше :? ,ама по турбо пътищата извираше масло.
P.S.Иначе ако е за бира на плажа изкарвам маркуча от компа и на негово място слагам друг дето ще е в купето и ще надувам с уста доде направя 140 :lol:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 19 мар 2008 11:07


Rabbit_TDI написа:На колегата Adnan маркуча беше изваден и беше забит на мястото на ЕГР клапана ,а ЕГР клапана си висеше и колата си му вървеше :?


Дори мога да кажа, че тогава си вървеше повече колата.


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Сря 19 мар 2008 12:54


С това, което написахте ме притеснихте..Отидох в един сервиз на БОШ Дизел(момчето се справи доста бързо и точно супер доволен съм) някъде около летището се намираше с оплакване, че колата когато влиза в турбо режим забива муцуната и вместо да върви спира и повече от 110-120 не ще и тва е.Добре, че разбрах само 1 месец след покупката и от Италия.Като закачихме колата на диагностика и момчето ми вика а бе ти имаш ли турбо? И аз викам ами да, поне се чува като надува.И той вика ами компа не отчита, че имаш турбо..Давам газ вдигнали капака на колата, турбо вие та се пушек дига, стойностите на компа стоят постоянни той шаш а аз два пъти.Оказа се, че някой не знам си кога и къде ми е ръгнал маркучето дето идва от компа(едно тъничко) в дебитомера вместо в турбото, а този където трябва да е в дебитомера идващ от един клапан ми го беше ръгнал в турбото.Колата влиза в турбо режим и спира(предполагам, че компа нема как да зне, че влиза в турбо режим).Да не би и моя ЕБУ да е с масълце вътре, или няма нищо общо.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 19 мар 2008 22:06


Legolas написа:и повече от 110-120 не ще и тва е.


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Сря 19 мар 2008 23:54


ifidik написа:
Legolas написа:и повече от 110-120 не ще и тва е.



В началото беше така, сега вече 190-200 си ги вдига, но това с маслото в ЕБУ-то ме притеснява.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта