Как да сваля и почистя EGR-a на Голф 4 TDI....AHF ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как да сваля и почистя EGR-a на Голф 4 TDI....AHF ?

Мнениеот gomez » Нед 23 мар 2008 19:21


Колеги бихте ли ми дали съвети и снимки за сваляне на EGR - а, за да го почистя ?!!! С какъв препарат е най-добре и как по-точно да стане !!! БЛАГОДАРЯ !!!




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 23 мар 2008 19:36


Май обърках местото на темата ?!! :oops:


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Нед 23 мар 2008 19:46


до колкото знам не подлежи на ремонт и почистване изолира се с метална гарнитура и колата малко повечко върви аз я направих тази процедура а ако изкаш само външно да го почистиш с някакав обезмаслител ще свърши работа


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 23 мар 2008 20:28


А не ти ли загрява по-бавно??? А и до колкото четох във форума може да се чисти, а и има мнения че не е хубаво да се затапва а само да се намалят стойности с VAG COM ! :?: :!: :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 23 мар 2008 21:22


питаи колегата Rumen ,тои знае рецептата как се 4исти и става като нов :wink:


Потребителски аватар
pesholsd
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pesholsd » Нед 23 мар 2008 23:09


колеи някои 6те ми каже ли какво е тва


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 24 мар 2008 14:33


Търкане му е майката :lol:
Ще споделя моя опит (което далеч не означава, че няма и други изпитани методи)
Та значи - запасете се с около 300-500гр. нафта, някакъв силен почистващ препарат за нагар по карбуратори (аз ползвах Carburator Cleaner на Valvoline), вълнени и памучни парцали, финна телена четка (аз ползвах леко захабена от комплект шомпули за почистване на огнестрелнно оръжие, продават се в оръжейните магазини 5-10лв.; работа може да ви свърши и твърда, ама възможно най-твърдата четка за зъби която можете да намерите на пазара и колкото е възможно с по-малка глава; в комплектите за почистване на оръжие обикновенно има подобен протривател), силиконови ръкавици (няколко комплекта), паста за зъби (или друго финно-абразивено и леко полиращо мазило, аз специално ползвах паста за зъби Aquafresh).
Съветвам ви през цялото време да ползвате силиконовите ръкавици, защото в последствие миенето е ужасно. Препоръчвам по възможност да работите на открито (двор/градинка) за да не си омирисвате апартамента и да не дишате всички гадости. Добре е около вас да има и течаща вода (ще ви трябва в големи количества защото постигнатите резултати и необходимостта от продължаване на почистването се устрановява единствено с измиване). Не го правете на мивката в банята - остават страхотни налепи които трудно се почистват.
Първо се демонтира EGR блока. С нещо твърдо като клечка премахнете възможно най-много от нагара/саждите. След което се накисва за около 15-20 минути в нафта. При накисването е много важно да не попада нафта в управляващия клапан, т.е. накисва се само металната част. Разбира се може да справите и без накисване, но вероятно търкането ще е по-усилено. От там натък мисля всичко е ясно - както казах в началото "търкане му е майката!". С протривки, парцали, пръскате Carburator Cleaner, търкаш, пръскаш, сменяш парцал/протривка и пак търкаш, пръскаш, измиваш с вода и повтаряш докъто не остане нито пепел, нито нагар. Накрая полираш с паста за зъби и вълнен парцал. Изплакваш, монтираш и си готов. Упражнението ще е най-ефикасно, ако се приложи и към смукателните тръби.
И да си знаете - мърлява и неприятна работа е но носи наслада
:yeaha:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 24 мар 2008 17:34


Мерси за отговора..........сега ако сте сваляли EGR на двигател като моя моля за снимки и разяснение на процедурата !!! :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 мар 2008 17:52


махаш марку4а които идва откъм интеркулера,развиваш тръби4ката идваща от изспускателните колектори(шестограм 6мм)и самия EGR клапан е захванат с 3 болта ;вакуумните марку4и ги отка4аш и тях :wink:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 24 мар 2008 18:33


А гарнитури трябва ли да се сменят ???


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 мар 2008 18:41


не


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 24 мар 2008 18:47


gomez написа:А гарнитури трябва ли да се сменят ???
По принцип е желателно. Но всичко е до лична преценка - ако си преценил че си ги запазил ... Да не говорим че ако имаш по-добър картон нищо няма да ти попречи да си изрежиш нови.
Само да допълня към почистването: положете максимални усилия и направете всичко възможно да не попада нафта и Carburator Cleaner в управляващия клапан! Клапана е с гумена мамбрана и разтворителите ще и еб*... :censored: ...*т майката

Управляващият клапан е това отгоре:

Изображение


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 24 мар 2008 19:17


Велики сте !!! Румене, като направя процедурата и махна катализатора ще те питам на колко да направя стойностите на EGR-а !!! РАДВАМ СЕ ЧЕ ИМА ТАКИВА СВЕСТНИ КОЛЕГИ !!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта