Rabbit_TDI написа:От термодинамична гледна точка са свързани/itan75 беше писал доста на тая тема с предкамерни и директни,КПД-та степени на сгъстяване и т.н./
Да, но не са пропорционално зависими.
dobrinb написа:Rabbit_TDI написа:ако знаеш дизел с директно впръскване с заводска компресия над 32 го пиши че да знае някой ако копува.
Ставаше въпрос за над 30 ...
pivv написа:добре де, а къде може да се измери тази компресия? Ходил съм в няколко сервиза тук в Сливен, уж големи не знам си какво, а на дизел не могли да измерят компресията. Толкова ли е сложно това?
didodi написа:А при ААZ това проблемно топло палене и то ли се получава от спад на компресия ?Rabbit_TDI написа:При 1З тоя проблем с топлото палене го няма като при 4ките.Отделно при ТДИ при загуба на компресия първо се прецаква топлото палене.
didodi написа:ами не на студено си пали , после като загре на следващо палене пали малко по-бавно и ме дразни и някой път като че ли пали на 2-3 цилиндъра, с големи вибрации , данеби някоя дюза да се бъзика
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D и 74 госта