Разход и устройство на 1.9 TDI, ARL, 150PS
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Brezel написа:Rabitt сигурен ли си че бяха АРЛ моторите и поне турбините дали бяха такива. Напследък почнаха да се тарикатят и на АРЛ да слагат рубо от АЗС и да си затварят очичките . Плюс това кат се им апредвид че АРЛ турбината помпа на 1.5 бара серийно налягане не бих рискувал с урбина от морга.
Що с отнася до дюзите бях чел че са еднакви но не съм сигурен може и други да са. А иначе наистин им аразлика в АРЛ мотора между първите произведени 2001ва година и тия след това (2003та прмерно)
4300 обаче е ненормално скъпо и как така ше копувам нова част па ше ми искат старата ! После сигурно пак ше ми продаддат старото турбо ма рециклаж. Ужас.
Както писах в нищо не съм 100% убеден щото още не ми се е налагало да копувам турбина от АРЛ ,но който в крайна сметка търси ще трябва да погледне.Като цяло от морга си е риск - вече секи сам си го преценя - според мен си заслужава - причината е проста според мен тия мотори са крадени и си вървят /просто толкова много и толкова нови мотори на едно място не мога да си ги обясня по друг начин


- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Турбината на ARL-а моментно помпа и до 2,2.А че дюзите стават само от такива за ARL също съм сигурен,защото в края на миналата година познат прави основен ремонт на такъв и пробвахме дюзи и от 116 и 131 к.с. и има разлика във вървенето,като най-добре си върви с неговите си дюзи.Два типа са за ARL и както Brezel правилно се е ориентирал едните са по-добри.Различават се по двойнобуквените означения на корпуса.
А турбината във представителство на VW тук в BG струва точно 4300 лева.Също проверено многократно.Това е безбожна цена,също като цената на една дюза-започват от 1150 с връщане на старите за рециклаж до около 1360 лева на BOSCH,която е и оригинално вградената марка.Като се умножи по 4 става ужасно.Друг е въпроса че за 105 к.с. PD например онзи ден ми попаднаха чисто нови,BOSCH-овски,за 4 броя-980 евро с таксата за транспорт до BG.Просто съм ги намразил нашите магазини за авточасти за надценките които си слагат.И ако човек не разбира много много /а и не е задължително всеки да е и механик освен любител шофьор/,или просто незнае къде да търси,така може да го обуят с цени че свят да му се завие.
А турбината във представителство на VW тук в BG струва точно 4300 лева.Също проверено многократно.Това е безбожна цена,също като цената на една дюза-започват от 1150 с връщане на старите за рециклаж до около 1360 лева на BOSCH,която е и оригинално вградената марка.Като се умножи по 4 става ужасно.Друг е въпроса че за 105 к.с. PD например онзи ден ми попаднаха чисто нови,BOSCH-овски,за 4 броя-980 евро с таксата за транспорт до BG.Просто съм ги намразил нашите магазини за авточасти за надценките които си слагат.И ако човек не разбира много много /а и не е задължително всеки да е и механик освен любител шофьор/,или просто незнае къде да търси,така може да го обуят с цени че свят да му се завие.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
niks76 написа:цените които дадох са за тук
още един пример:дат4ик за помпата на ауди А8 3.3тди; тук го платих 815 евро с отстъпките като за същата 4аст в Бг са казали 3100лв
Ами освен при нужда да свиркаме на теб и при съответния процент и за теб да пращаш насам.

По-добре така отколкото да пълним гушките на нашите търгаши на авточасти.
- kireto1219
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта