EGR+катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

EGR+катализатор

Мнениеот forski » Вто 08 апр 2008 20:19


Колеги днес си затапих EGR клапана обаче майстора ми каза че махането на катализатора ще отнеме повече време а на мен ми трябваше колата и аз си я взех и се разбрахме че ще го махаме друг път защото още не е запушен,та въпроса ми е дали ще има някакви негативни последствия за мотора ако не е махнат катализатора :roll: а EGR- е затапен???




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 08 апр 2008 20:40


карай и си свиркай спокоен 8)


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 08 апр 2008 21:00


:D това о.к. обаче има и нещо друго,много духа от капачката на маслото а от щеката на маслото нито духа нито пуши това за какво е признак???Бях срещал подобна тема обаче не мога да я намеря тя даже не беше и за това темата просто беше станало въпрос за това че TDI моторите тъка си духат едва ли не е било нормално пък и пари не взимат и не искат да ги черпиш:lol: Та нормално ли е или не,това е въпроса?


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 апр 2008 21:05


Въобще не се притеснявай че от капачката за наливане на маслото духа.
Даже и от щеката да духаше не е проблем при TDI,налягането е доста по-голямо и при запушена вентилация на картера,си търси най-слабото място и понякога подухва и от щеката.
Гледай си маслото,ако не се губи за малко изминати километри,не се тревожи.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 08 апр 2008 21:09


Чакай де , какво общо според теб има наличие на катализатор пък бил той запушен или не , с духането от капачка или щека ? А за духането - номера бил да не пръска масло през капачката а за духане през щеката - сегменти ..... а темата мился е за избор на дизелов автомобил - основни признаци - нея си видял май :)


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 апр 2008 21:17


juve написа: А за духането - номера бил да не пръска масло през капачката а за духане през щеката - сегменти ..


Ако го има капака под капака на клапаните няма да пръска,но ако по някаква причина го няма /или просто като модел няма такъв,като при ABF например/ естествено че ще пръска,нали целта е разпределителния вал да се омазнява добре.Това въобще не е проблем че пръска през капачката,
А и при TDI не важат същите правила както при бензинките.Дори и от щеката да духа не е дерт,ако няма други последици.Виждал съм няколко дизели,и PD-та сред тях , да си духа леко през щеката,даже на единия и леко картерни газове се виждат--никакви проблеми.Важното е през ауспуха отзад какво се вижда да излиза.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 08 апр 2008 21:31


Масло не губи и върви като пушка абе нищо и няма на колата ами аз май влизам в някви филми от много четене из нета. :roll:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 апр 2008 21:35


Така е колега.То е все едно да четеш много медицинска литература-все ще си милиш че си болен от нещо.
Карай си колата и си свиркай,само нафта да има. :lol: :lol:


Krastio85
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Krastio85 » Вто 08 апр 2008 21:46


Колеги,ще ми кажете ли какво е това ЕГР?Малко ме е срам но ... :oops:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 апр 2008 22:14


Ами то няма нищо срамно.
EGR-Exhaust Gas Recirculation-вакуумно управляем клапан,който връща част от изгорелите газове за доизгаряне.Уж за по-добра екологичност на работата на двигателя.В зависимост от управляващия вакуум,клапана се отваря различно и различно количество газове влизат във входящите колектори.

Ето и снимка:

Изображение[/img]


Krastio85
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Krastio85 » Вто 08 апр 2008 22:46


Благодаря ти колега. :D Но това не е ли само на голфовете ТДИ ?Моят е ТД 75 к.с AAZ


Потребителски аватар
kireto1219
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kireto1219 » Пет 11 апр 2008 19:34


samo TDI to ima EGR


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 12 апр 2008 0:03


kireto1219 написа:samo TDI to ima EGR
не приказваи смешки;от последните ТД има ве4е с EGR и ако оби4аш не пиши на шлъокавица



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта