
EGR+катализатор
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
EGR+катализатор
Колеги днес си затапих EGR клапана обаче майстора ми каза че махането на катализатора ще отнеме повече време а на мен ми трябваше колата и аз си я взех и се разбрахме че ще го махаме друг път защото още не е запушен,та въпроса ми е дали ще има някакви негативни последствия за мотора ако не е махнат катализатора
а EGR- е затапен???

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Въобще не се притеснявай че от капачката за наливане на маслото духа.
Даже и от щеката да духаше не е проблем при TDI,налягането е доста по-голямо и при запушена вентилация на картера,си търси най-слабото място и понякога подухва и от щеката.
Гледай си маслото,ако не се губи за малко изминати километри,не се тревожи.
Даже и от щеката да духаше не е проблем при TDI,налягането е доста по-голямо и при запушена вентилация на картера,си търси най-слабото място и понякога подухва и от щеката.
Гледай си маслото,ако не се губи за малко изминати километри,не се тревожи.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Чакай де , какво общо според теб има наличие на катализатор пък бил той запушен или не , с духането от капачка или щека ? А за духането - номера бил да не пръска масло през капачката а за духане през щеката - сегменти ..... а темата мился е за избор на дизелов автомобил - основни признаци - нея си видял май 

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
juve написа: А за духането - номера бил да не пръска масло през капачката а за духане през щеката - сегменти ..
Ако го има капака под капака на клапаните няма да пръска,но ако по някаква причина го няма /или просто като модел няма такъв,като при ABF например/ естествено че ще пръска,нали целта е разпределителния вал да се омазнява добре.Това въобще не е проблем че пръска през капачката,
А и при TDI не важат същите правила както при бензинките.Дори и от щеката да духа не е дерт,ако няма други последици.Виждал съм няколко дизели,и PD-та сред тях , да си духа леко през щеката,даже на единия и леко картерни газове се виждат--никакви проблеми.Важното е през ауспуха отзад какво се вижда да излиза.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ами то няма нищо срамно.
EGR-Exhaust Gas Recirculation-вакуумно управляем клапан,който връща част от изгорелите газове за доизгаряне.Уж за по-добра екологичност на работата на двигателя.В зависимост от управляващия вакуум,клапана се отваря различно и различно количество газове влизат във входящите колектори.
Ето и снимка:
[/img]
EGR-Exhaust Gas Recirculation-вакуумно управляем клапан,който връща част от изгорелите газове за доизгаряне.Уж за по-добра екологичност на работата на двигателя.В зависимост от управляващия вакуум,клапана се отваря различно и различно количество газове влизат във входящите колектори.
Ето и снимка:

- kireto1219
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта