Подгряване на Г2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Подгряване на Г2

Мнениеот ruskia » Пон 14 май 2007 8:18


Здравейте, имам следният проблем, не всеки път ми се включват подгревателните свещи. Обикновенно, когато колата е стояла повечко време се включват, но когато да речем съм я загасил преди 20-30 мин не се включват. Съответно по-трудно пали, ако са работили свещите то само при докосването на ключа веднага двигателят тръгва.
Казаха ми, че евентуално е релето на свещите, но не знам точно кое реле е, смених едно, но явно не е то. Поне ми го продадоха за реле, за подглевателни свещи. Ако някой знае кое точно е, моля помагайте... Или евентуално други идеи от какво може да не се включва подгряването...

Двигателят е 1,6 D JP.

Поздрави




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 14 май 2007 8:27


Нормално е да не се включват когато двигателя е топъл


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Пон 14 май 2007 8:34


Ми служебните коли всички са нафти и при тях се включват всеки път, дори и за малко. А също така и паля по-трудно, ако не се включат... Това според мен означава, че трябва да се включват...

Последна промяна от ruskia на Пон 14 май 2007 15:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 14 май 2007 11:34


При тези двигатели ( на VW ) това нормално, защото има датчик за температурата на двигателя и при топъл двигател подгряващите свещи не се включват. Релето за тези свещи е в монтажния блок с бушоните над другите релета, обокновено е само и има отделен предпазител. Ако неможеш да го установиш кое е - отвори капака на бушоните и релетата и слушай като изгасне лампичката за подгряване след малко изключва и релето ( само при студен двигател). Чува се доста добре, а може и с ръка като го докоснеш също се усеща. Дано съм ти полезен, но описания от теб проблем едва ли е от релето... :roll:
Успех. :wink:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 10 апр 2008 11:51


Нищо , че темата е стара :lol:

Аз имам проблем със същото реле на двигател ТД . При мен релето е първото отгоре вляво , на него е написано "60" ...

При мен проблема е следния : както си карам , двигатела е загрял , на дълъг път особено .... се случва следното : отначало жълтата лампа леко премигва , после по-сериозно свети :shock , а в последната фаза :) чувам как релето трака и ми включва свещите :shock . Имам волтметър на таблото и по него разбирам кога наистина се включват свещите ( напрежението явно пада с 2-3 десети от волта) . Това явление се влияе също от фарове , мигачи ... т.е ако вече е започнала да мига ламБата :) като подам мигач тя започва да мига "здраво" заедно с мигача :shock . Ако превключвам дълги-къси се получава нещо подобно .... Когато карам на къси разтояния - няма проблем , не се проявява дефекта , но на дълги .... както си карам - дръпвам релето от предпазителния блок ... и хайде в жабката :oops: :oops: , когато ми трябва подгрев го монтирам отново :oops: ...

Колата няма компютри :) , жълтата лампа е само (и единствено , 100% :wink: ) за подгрева .

Някой от вас имал ли е подобен проблем :?: ... аз не намерих с търсачката ...?
Преди да ме критикувате , че не чета : колата няма компютър , и ако се трупат грешки , те се трупат на моята :lol: глава ...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Съб 12 апр 2008 19:27


:arrow:

Хептен :) ли никой не кара (не е карал) Голф дизел от по-старите модели и не е ли имал подобен проблем :?


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Съб 12 апр 2008 21:57


Колеги проблема е от датчик на темп. на водата и кабелите към датчика.Случвало ми се е проблем със прекъснат кабел и да се включват свещите хаотично.Прегледайте си кабелите към тези датчици защото това е слабо място на Г2.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 13 апр 2008 2:25


Благодаря колега , има логика в това ....
Аз отначало мислех , че е самото реле .... но се убедих че не е :?
Сега остава или кабелите от датчика както каза ти , самия датчик , или онова предпазително табло да прекъсва . Аз съм го вадил по друга причина ( беше ми се "загубила" светлината за задна ...) и като знам какво представлява :cry: ...


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Нед 13 апр 2008 21:58


На старите модели датчиците са с по един проводник, на новите с по два.Ако е от старите двата датчика за монтирани един до друг на изхода на блока и са абсолютно еднакви по модел.Могат да се разменят за проба.Кабелът който може да е проблемен мисля (по спомен) беше жълт с червена лента, ама на едножичните датчици.Има и друго че ел.контакта на тези датчици е един кръгъл и се надява една обувка, като най-често е разхлабена и се върти хаотично.Притягаш и може да се оправи.На по новите е по друго защ. са с по два кабела и самите датчици като се скапят и и почват да шашкат релето за свещите.Може да искат смяна.Но търси кабели най-вече.Успех


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Нед 13 апр 2008 21:59


На старите модели датчиците са с по един проводник, на новите с по два.Ако е от старите двата датчика за монтирани един до друг на изхода на блока и са абсолютно еднакви по модел.Могат да се разменят за проба.Кабелът който може да е проблемен мисля (по спомен) беше жълт с червена лента, ама на едножичните датчици.Има и друго че ел.контакта на тези датчици е един кръгъл и се надява една обувка, като най-често е разхлабена и се върти хаотично.Притягаш и може да се оправи.На по новите е по друго защ. са с по два кабела и самите датчици като се скапят и и почват да шашкат релето за свещите.Може да искат смяна.Но търси кабели най-вече.Успех


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 17 апр 2008 19:26


Здравеите Колеги!Значи.....аз също имах подобен проблем мисля че може да ви е от полза решението му! :D .Оказа се че масата от акумолатора,двигателя и купето няма нищо общо!Сутрин като паля светва лампата за около секунда-2 и изгасва,дори понякога и не светва.Започнах с релето както всички вас но се оказа че е ок.Не казвам че от това точно е проблема но моя съвет е да си проверите основната маса най-вече към двигателя(планката на скоростната кутия ръждясва)Успех! :wink:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 17 апр 2008 19:52


vladitdrv написа:............ моя съвет е да си проверите основната маса ..........


Колега , аз също мисля че проблема е свързан лоша връзка по масите . За връзката между акумулатор и двигател съм абсолютно сигурен че е перфектна , заради нея тази зима си изхвърлих здрав акумулатор и си купих нов :lol: . След това я оправих , дори я подсилих с още един кабел :wink: .
Обаче много ме съмнява самото реле откъде си взема маса , на самия предпазителен блок ( на него са и релетата ) не знам каква маса отива :roll: , много не ми се разглобява там ....
Но е факт - като започне да мига жълтата лампа ако изключа фаровете - тя се оправя , като ги включа пак започва да мига ...
Особенното при тези релета е че си управляват лампата отделно , т.е. лампата може да свети , но да няма подгрев и обратно - лампата да е изгаснала а да си има подгрев без шофьора да знае :x .


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 20 апр 2008 20:55


При мен проблема е отстранен :) .

Намерих клема по таблото с предпазителите и релетата (клемата маса на въпросното реле за подгрев) която със сигурност трябва да е маса . Взех волтметъра и измерих спрямо шаси . При запален двигател - 0.4V , доста голяма разлика . Но когато включих фаровете - разликата се вдигна на 1,4 - 1,5 V :shock :shock , като включа мигач или чистачки просто :horror:
Разглобих всичко и започнах да търся :lupe откъде идва маса към таблото . Оказа са кафяв кабел към белия куплунг ( май белия беше :roll: ) . Търся отпред около акумулатора и двигатела - е няма такъв кабел . Гледам от другата страна - ами тръгва и излиза през една от "дупките" :lol: .

Намерих го някъде си :) под стойката за акумулатора , забравен си стои , с хубава кабелна обувка . Затегнах си го към отрицателната клема на акумулатора и всичко се оправи love.vw .

Беше ми писнало на по-дълъг път да вадя релето :lol: , защото включваше от време на време ....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 77 госта