Термостат на AAZ вече ми писна :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Термостат на AAZ вече ми писна :(

Мнениеот znainainai » Нед 04 май 2008 14:16


Този е третият за 6 месеца :014: то не бяха Wahler-и то не бяха Behr-ове перката принудително върти ( направих си копче) добре че е и парното 10мин я карам на 98* при работеща перка (принудително) и парно едвам я свалих а все още не е станало топло. Взимам термостати на 87* сега ще сменя и датчика на перката но вече ми писна и ще изкормя гадината до зимата. :twisted:
Страх ме е да не я опека :cry:
Някой ми спомена че имало два вида термостати едните били двойнодействащи (каквото и да значи това) да не трябва да е такъв?
Има ли по ранни (които да отварят на по ниска температура)?
Колко трябва да загрява тая гад щото 98* ми се виждат много?




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 04 май 2008 16:21


Я направи следният опит :
Ставаш сутринта, палиш и яко газ на 1-2-3-та с газ до дупака, но за не повече от 2-3минути. Слизаш и пипаш дали маркучите са надути и дали , като развъртиш казанчето, фъска :?:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 04 май 2008 19:12


Dobromirski написа:Я направи следният опит :
Ставаш сутринта, палиш и яко газ на 1-2-3-та с газ до дупака, но за не повече от 2-3минути. Слизаш и пипаш дали маркучите са надути и дали , като развъртиш казанчето, фъска :?:

И ако е така кво правим ремонт?
За гарнитура ли се съмняваш колега?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Нед 04 май 2008 20:03


Температурата я провери с достоверен уред тип термометър :!:
Уредите на таблото често не отчитат правилно :!:


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 04 май 2008 20:11


При мен на стария пасат 93г се случи така че на таблото показва 100гр. а реално излезе 90.Точо 10гр. по-вече показваше.Някаква студена спойка на таблото правела проблема.Дано и при теб е така и всичко да е ок.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 04 май 2008 22:26


За гарнитура или спукана глава, но сега се зачетох , че колата ти не кипва ( не прегрява реално) а само уреда ти показва че прегрява. Ако е гарнитура или глава, ще изхвърля антифриза. Ако за"прегряването" съдиш само по уреда на таблото , по-добре , както казват колегите , го сравни. Твърде вероятно е да лъже , или датчика за Темп. за таблото да не е точно този който трябва ! (мяй бяха няколко медела).
Ако датчика за вентилатора обаче ти се намира в радиатора, той няма как да се задейства , ако термостата не отваря. (радиатора си е студен).


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 05 май 2008 19:16


Термостата отваря но явно датчика на перката не е подходящия на 92* включва.Прекалено е лъскав за да е оригиналния днес взех датчк 95*-102* каъвто и дават по книга, този със който е сега прескача първата степен и чака да загрее за втората. Утре ще го сменям и ще видим какво ще стане иначе маркучите не са твърди и не туптят на 90* горния го стискам със два пръста и му събирам стените.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 05 май 2008 21:49


Термостата отваря но явно датчика на перката не е подходящия на 92* включва

ами моя точно на толкова включва ...... друг е въпроса как мериш температурата ....моята платинена ;) сонда , монтирана на водата точно до главата показва 88 - 89 градуса в движение и на 92 градус на светофара започва някакъв процес - на таблото ми показва 110 градуса - да го ...вее под вода , за да не дига прах това на таблото .....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 06 май 2008 12:00


Датчика който свалих беше 92*-102* талянски боклук. Новият е 95*-102* сега когато е в движение температурата стои на 92* а като трака на място 96-7* и преката върти през 5мин.( на място)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта