Турбо !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 08 май 2008 21:09


То от някои ПРЪЧОВЕ яко и много дълго мирише ... "то затова му е на вълка дебел врата - щ'от си върши сам работата" ...
Манталитет , това е :lol: , но отречи че има бая доза истина :) !!!




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 10 май 2008 9:46


Няма да стане да си го оправиш сам.Трябва оста да се балансира на стенд.За тая турбина ремонта е 300-320лв.Това е при положение че няма механични повреди по оста и корпуса на турбината.Иначе земи втора ръка понеже ремонта ще излезе скъп.


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Мнениеот jeriko » Пон 19 май 2008 18:45


и моето турбо малко омаслява питал съм майстори от семерингата било обаче ремонта бил скъп и несам го пипал малко ми пълни интеркулера и това е ,на мен неми цапа по двигателя ,иначе само в ТУ-Варна за ремонт ако питаш мен


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

малко късен отговор

Мнениеот ninov » Пон 19 май 2008 22:10


колега не пипай турбината
няма и нищо
нормално е да хвърля масло там откъдето казваш.
Смени си гарнитурата на колектора тя е 2 - 3 лв. И си карай колата не се набутвай в шамарите. Турбото ти както обясняваш е ок
ще ти измислят оба4е ремонт4е и ще олекнеш 200 - 300 лв както някой ти отговори, а то без стенд няма да стане ще е разглобиш и после какво не си ли го правил няма кой да ти каже всеки иска да ти вземе мангите.
Май някой спомена купи си 2ра употреба намират се и ще ти останат 100 лв да се почерпиш.


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ккк

Мнениеот ninov » Пон 19 май 2008 22:17


турбината ти ккк ли е?
Има една тръба метална която тръгва от масления филтър и отвежда маслото към турбината, влиза горе в турбината. На нея и трябва съответно масълце да се смазва и което и е в повече го изхвърля обратно. но не през аспуха, споко
оправи си гарнитурите и не търси дебелите ремонти. това е моят съвет. Но пиши все пак да кажеш какво е станало, интересно ми е.


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Сря 21 май 2008 0:44


какво се случи със саединителя? :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта