AFN-а ми забива
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
здравейте,и моя голф влиза в сервизен режим но само като е под 70 градуса,иначе няма проблеми с чип съм ако тва има значение,влиза в режима и отзад черни пушеци иначе не ми пуши,казаха ми че се включвала неква защита и спирало подаването на гориво,но доколко е вярно незнам,първия път пребледнях паля го зимата в бачкането и един колега се качва да го види как е и като му даде на място газ отиде над 4000 оборота и умря/спря ми сърцето/след 5-тия път запали и пуши ама яко после се изчисти и вече студен над 3000 не го качвам дано съм помогнал на някой с подобен проблем
айде със здраве
айде със здраве

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
немога да разбера защо трябва да има спамери като колегата tosho_vr6
да осират темите не съм писал за проблема си да ми се кланят или иронизират!ако целта му е да трупа мнения за това е ОФФ-ТОПИКА,а ако цели да се прави на интересен моля модераторите да вземат мерки.
п.с. споменах колегата в частност,защото така се случи,но най-лошото е че не е единствен!
браво
да осират темите не съм писал за проблема си да ми се кланят или иронизират!ако целта му е да трупа мнения за това е ОФФ-ТОПИКА,а ако цели да се прави на интересен моля модераторите да вземат мерки.
п.с. споменах колегата в частност,защото така се случи,но най-лошото е че не е единствен!
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The^Maniac написа:Dobromirski написа:Бензинеца , Niksi май го беше писал за помпата. Не разглабяй нищо ами ако не си избил катализатора , го мащай и яко Гааааззззз. Ако мине в сервизен режим, гасиш/палиш и пак газ !
Я кажете, че ми стана интересно с тоя бензин. Каква роля играе бензина върху помпата?
Ето ти линка към поста на колегата Niks76: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=783730&highlight=#783730
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Avalanche
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравейте колеги! значи и аз имаМ подобен проблем, който все още не е разрешен поради финансови причини
Значи като взех колата от начало никакви ядове нямах с нея (голф 3 1.9 тди 110к.с. код на двг незнам
)постепенно започна да минава в авариен или сервизен режим (пада мощността и колата може да върви само по път без наклон
) след известно време започна да зачестява този проблем от 1 път на 1000км до 4-5 пъти за 100км отидох при приятел да ми сменя динамото, при което той откри че 1 маркуч , който показва налягането на торбината на компютъра колкото е по голямо налягането толкова повече гориво да пуска(така ми го обясни той) забодох аз маркуча и след изминаване на 100 метра усетих че колата няма същото ускорение,а по слабо.След тази цялата история дойдох в Бош сервиза на околомръсното над студентски град и там след диагностика ми казаха че дебитомера е заминал.И след толкова много писане и обяснения въпросът ми е: Възможно ли е майсторите в Бош да бъркат , а проблемът да е зацапана геометрия както при колегата?
П.С. забравих да спомена че след "забождането" на въпросния маркуч колата спря да минава в авариен режим но мощноста падна много
П.С а да попитам да взема ли втора употреба или да не рискувам

Значи като взех колата от начало никакви ядове нямах с нея (голф 3 1.9 тди 110к.с. код на двг незнам



П.С. забравих да спомена че след "забождането" на въпросния маркуч колата спря да минава в авариен режим но мощноста падна много
П.С а да попитам да взема ли втора употреба или да не рискувам
Последна промяна от Avalanche на Съб 10 май 2008 21:19, променено общо 1 път.
- nikolain
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
sasho_mf написа:Пиша и аз в темата тъй като съм със същия мотор и същия проблем.След посещение в Бош сервиз в Пловдив хората там казаха че са запознати с подобен проблем,който те наричаха притурбиране.След бош тест и тест в движение компа изплю грешка като на колегата.Приемчикът на сервиза ми каза,че клапанът за управление на турбото най-вероятно е дефектирал и се налага неговата смяна.Беше сменен - 235 лв.Колата се промени коренно.Пълнеше си оборотомера без грижи.При една от форумните срещи в Пловдив нашия колега kombito-tdi ми каза че това едва ли ще ми реши проблема и това най-вероятно е временно.Тъй като аз бях ходил при него в Карлово и бяхме правили там десетки тестове и процедури по раздвижване на геометрията при мен нещата просто не се промениха.Мнението му беше,че вероятно става въпрос за силна замърсена геометрия или механичен проблем вътре в турбото.Оказа се абсолютно прав.Месец след като бях в Бош сервиз колата отново заби но не вече като преди на 3000 об а на около 3800-4000об.Веднага се върнах в сервиза още на следващия ден и показах приемния документ на колата в който се вижда че там е била едва преди месец.Държа да кажа че според мен хората в сервиза бяхя коректни.След нови тестове ми се обадиха и казаха че трябва да се свали турбото за профилактика.След няколко часа колата беше готова.Обяснението от тях беше - в следствие на повреден клапан за управлението на турбото се е замърсила геометрията и оттук е бил проблема.Тази процедура ми струваше 45 лв.Сега вече месец и половина нямам никакви проблеми.Колата върви като луда а гори малко.Между другото имам един клапан Н75-този свален от мен в наличност и ако някой иска да си прави тестове го подарявам.
Здравей колега-имам проблем като твоя- кажи ми на кой БОШ в Пловдив я прави колата и колко ти взеха за почистване на геометрията - за колко време ги чистят ?-
имела ми е : nik_p@dir.bg
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
nikolain написа:sasho_mf написа:
Здравей колега-имам проблем като твоя- кажи ми на кой БОШ в Пловдив я прави колата и колко ти взеха за почистване на геометрията - за колко време ги чистят ?-
имела ми е : nik_p@dir.bg
Човече мисля че най-печения човек който може да ти помогне е точно в твоя град.Казва се Иван или ника му е kombito-tdi.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта