Проблем с дюзите
Колега кажи сега и какво масло сипваш в нафтата и колко ?
А има доста писано за Бг. горивата . Преди години един приятел ми каза "...колата е бирник, още като я вземеш и започваш да се отчиташ.."
А моята теза е всеки сам си прави сметката; както каза колегата propparo по-старите дизели можеха и олио да горят.
И съвета ми е: по етапна и цялостна профилактика на горивната система и
въздуховодите.
А има доста писано за Бг. горивата . Преди години един приятел ми каза "...колата е бирник, още като я вземеш и започваш да се отчиташ.."
А моята теза е всеки сам си прави сметката; както каза колегата propparo по-старите дизели можеха и олио да горят.
И съвета ми е: по етапна и цялостна профилактика на горивната система и
въздуховодите.
- binata55
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това правят в момента.......резервоара долу,тръби,филтри,тендер ли е какъв е клапан.....вакуми,всичко.А за маслото ..двутактово 1/5-от резервоара....200-300гр+добавка.От същата нафта съм захранвал и Гранд Чероки 98г.Нисан Патрул 3.0-2000г.Фрилендъри безброй.Мерцедес Е-220-98г.Не знам вече какво да правя.Дали да и взема 4-нови дюзи или 4-втора употреба и да я карам или да я продам.За 14500 я взех до тука ми е 18100.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив

Последна промяна от bobitur на Сря 28 май 2008 9:39, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
propparo написа:bobitur написа:Относно горивото на БДЖ. Не си мисли, че е от него проблема по скоро от немарлив преди тебе собственик. В парка на БДЖ има и локомотиви с помпа дюза- руснака още 70 години е вкарал помпа дюзата в локомотивите. Има и нови Сименси с двигател на Мерцедес и те също са капризни от към гориво. Аз лично карам с такова гориво от 7-8 години и незнайно колко хил. километри и до сега не съм имал проблеми. Не съм го прецеждал специално с нещо. От тубата в резервоара, така че карай смело, пък имаш и горивен филтър който трябва да прецежда мърсотиите.
Колега ти с това 1Z можеш да караш и на гранясало олио от фритюрника и на керосин примесен с масло--даже от последното ще се учудиш от ефекта.Не смесвай нещата.Както и не си мисли че дюзите на локомотива са със същия диаметър на разпръсквачите или че са от същия материал--нищо общо нямат с pumpe-duze-то на VW.Както и не бъркай понятията ''капризен към химическия състав'' и ''капризен към чистотата откъм твърди микрочастици''---нали така,нека не се заблуждаваме че това което минава през дюзата на локомотива ще мине така лесно през автомобилната.То ако беше все тая за горивото в братска Гърция нямаше да оцветяват горивото за трактори /сред които и Lamborghini последни модели/ и друга земеделска техника в червено и съответно да е наказуемо ако те хванат с такава нафта в личен автомобил!!!!!!!
Че сме българи-българи сме,че все търсим на хляба мекото и на разхода лекото-така е,но всичко си има обратна цена.
Първо на никой не искам да насаждам да кара с евтина нафта. Относно червената нафта от Гърция, запознай се по добре и не говори непотготвен. Те е оцветяват защото е субсидирана от държавата и е наказуемо да е използва всеки ако не спада в тая категория на субсидия. А горивото в БДЖ е с най-чистата фракция която излиза от Лукойл. След това минава през лабораториите на БДЖ и тогава се пуска за експлоатация. Не знам колко струва разпръсквача на Пасата ама предтави си на един локомотив ако се развали един колко ще им струва на хората. а в един локомотив има поне 12-16 разпръсквачи който са хиляди левове и независимо че са толкова големи разпръскват поне 200-300 бара налягане.
Така че карайте с гориво само от реномирани бензиностанции.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта