Проблем с дюзите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
binata55
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот binata55 » Сря 21 май 2008 20:18


То че има разлика във дюзата на влака и колата е така.Мойта лично е от Сименсите,цедя я през 10-цедка задържа и водата даже и по ситна е май ама.....като има да става.Цедил съм я и през чорапогащник,и през мноооого ситна цедка но......била суха нафтата ли какво ли е не знам.




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 21 май 2008 20:57


А защо тук се сипват червени, сини, зелени и жълти нафти ? От къде итдат тези цветове ?


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Сря 21 май 2008 21:21


Колега кажи сега и какво масло сипваш в нафтата и колко ?
А има доста писано за Бг. горивата . Преди години един приятел ми каза "...колата е бирник, още като я вземеш и започваш да се отчиташ.."
А моята теза е всеки сам си прави сметката; както каза колегата propparo по-старите дизели можеха и олио да горят.
И съвета ми е: по етапна и цялостна профилактика на горивната система и
въздуховодите.


Потребителски аватар
binata55
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот binata55 » Чет 22 май 2008 1:56


Това правят в момента.......резервоара долу,тръби,филтри,тендер ли е какъв е клапан.....вакуми,всичко.А за маслото ..двутактово 1/5-от резервоара....200-300гр+добавка.От същата нафта съм захранвал и Гранд Чероки 98г.Нисан Патрул 3.0-2000г.Фрилендъри безброй.Мерцедес Е-220-98г.Не знам вече какво да правя.Дали да и взема 4-нови дюзи или 4-втора употреба и да я карам или да я продам.За 14500 я взех до тука ми е 18100.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 7:11


Вземи си 4 втора ръка колега--около 1000 лева са,няма смисъл да се нашиваш с пари.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 22 май 2008 20:51


Ако мислиш да продължаваш със същата нафта си купи ТДИ 110кс, като мойто, няма никакъв проблем с нафтата 15 000км. И аз карам с "евтината" нафта!
Като търсех ТДИ изрично ме предопредиха, че помпа дюзата само с маркова нафта..
Успех!


Потребителски аватар
binata55
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот binata55 » Пет 23 май 2008 2:39


На знам вече от какво да си мисля че е.А ако му се размине продажбта ще трябва да ми кажеш от къде си купил фаровете"Vanich" та да му пооправя фасона малко


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Сря 28 май 2008 9:29


:!:

Последна промяна от bobitur на Сря 28 май 2008 9:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Сря 28 май 2008 9:33


propparo написа:
bobitur написа:Относно горивото на БДЖ. Не си мисли, че е от него проблема по скоро от немарлив преди тебе собственик. В парка на БДЖ има и локомотиви с помпа дюза- руснака още 70 години е вкарал помпа дюзата в локомотивите. Има и нови Сименси с двигател на Мерцедес и те също са капризни от към гориво. Аз лично карам с такова гориво от 7-8 години и незнайно колко хил. километри и до сега не съм имал проблеми. Не съм го прецеждал специално с нещо. От тубата в резервоара, така че карай смело, пък имаш и горивен филтър който трябва да прецежда мърсотиите.


Колега ти с това 1Z можеш да караш и на гранясало олио от фритюрника и на керосин примесен с масло--даже от последното ще се учудиш от ефекта.Не смесвай нещата.Както и не си мисли че дюзите на локомотива са със същия диаметър на разпръсквачите или че са от същия материал--нищо общо нямат с pumpe-duze-то на VW.Както и не бъркай понятията ''капризен към химическия състав'' и ''капризен към чистотата откъм твърди микрочастици''---нали така,нека не се заблуждаваме че това което минава през дюзата на локомотива ще мине така лесно през автомобилната.То ако беше все тая за горивото в братска Гърция нямаше да оцветяват горивото за трактори /сред които и Lamborghini последни модели/ и друга земеделска техника в червено и съответно да е наказуемо ако те хванат с такава нафта в личен автомобил!!!!!!!
Че сме българи-българи сме,че все търсим на хляба мекото и на разхода лекото-така е,но всичко си има обратна цена.


Първо на никой не искам да насаждам да кара с евтина нафта. Относно червената нафта от Гърция, запознай се по добре и не говори непотготвен. Те е оцветяват защото е субсидирана от държавата и е наказуемо да е използва всеки ако не спада в тая категория на субсидия. А горивото в БДЖ е с най-чистата фракция която излиза от Лукойл. След това минава през лабораториите на БДЖ и тогава се пуска за експлоатация. Не знам колко струва разпръсквача на Пасата ама предтави си на един локомотив ако се развали един колко ще им струва на хората. а в един локомотив има поне 12-16 разпръсквачи който са хиляди левове и независимо че са толкова големи разпръскват поне 200-300 бара налягане.
Така че карайте с гориво само от реномирани бензиностанции.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта