1.9тди 110афн проблем с паленето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

1.9тди 110афн проблем с паленето

Мнениеот dimitar75 » Вто 27 май 2008 20:17


Имам следния проблем, ако може да се нарече като такъв. Преди колата ми палеше като кибрит и в най големите студове (при -20), а сега като паля въртя на акумолатор около 3-4 сек. Така прави само ако е престояла над 3-4 часа не палена, през другото време си е пушка, не дава да я барнеш. Мислех, че е от свещите, но при проверка се оказаха здрави. Някой ми каза, че ми пада горивото и въртя докъто подкачи. Някой може ли да ми каже от какво може да е. Има ли място за притеснение. Също така докъто паля и после за около 5-6 секунди се чува свирене от генератора мисля, после се оправя и всичко е ок. Ремъка е притегнат добре и мисля, че е от самия генератор. Той дали има връзка с началното палене.
Ако има мнения по въпроса, благодаря предварително!




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: 1.9тди 110афн проблем с паленето

Мнениеот dani_94 » Вто 27 май 2008 20:35


dimitar75 написа: Някой ми каза, че ми пада горивото и въртя докъто подкачи........................ Ремъка е притегнат добре и мисля, че е от самия генератор.


Ако през периода от доброто ти палене и лошото не си сменял ангренажен ремък, проблема го търси в репликите които съм ти отбелязъл...

Успех


Потребителски аватар
vladko007
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladko007 » Вто 27 май 2008 22:39


Наскоро имах подобен проблем! Зимата палеше перфектно и изведнъж нещо му стана! Проверявах свещи дали не влиза въздух в системата и т.н. Оказа се нещо доста просто:
Провери бушона на подгревните свещи, това те съветвам! Моя беше изгорял и ток не отиваше до свещите, палех си без свещи и за това въртеше дълго!


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Вто 27 май 2008 23:35


скоро имах подобен проблем, след като поседи колата известно време на едно място трудно пали, Благодарение на някой хора от форума (на който искам да благодаря) ме насочиха към проблеме. Проблема се оказа че смуче въздух, след притягане на всички връзки, смяна на горивен филтър и някъф клапан на помпата всичко се оправи


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Сря 28 май 2008 12:44


A kade se namira bushona za podgryavashtite sveshti, zashtoto na klemoreda pod volana nyama takuv.


Потребителски аватар
vladko007
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladko007 » Сря 28 май 2008 20:25


Бушона се намира при двигателя, т.е. под капака, хванат е с два винта за купето точно зад казанчето за спирачна течност. Търси нещо като пластмасова кутийка с размери 2:3см, отвори я, и ще видиш бушона. Представлява една пластинка дълга около 3см и широка 5мм. Провери го! Най-добре е, обаче, да видиш дали вообще отива ток до свещите като дадеш на контакт, щото може и да е нещо друго, релето например, но малко вероятно. просто виж дали като дадеш на контакт отива ток до свещите!


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 28 май 2008 20:40


vladko007 написа:Бушона се намира при двигателя, т.е. под капака, хванат е с два винта за купето точно зад казанчето за спирачна течност. Търси нещо като пластмасова кутийка с размери 2:3см, отвори я, и ще видиш бушона. Представлява една пластинка дълга около 3см и широка 5мм. Провери го! Най-добре е, обаче, да видиш дали вообще отива ток до свещите като дадеш на контакт, щото може и да е нещо друго, релето например, но малко вероятно. просто виж дали като дадеш на контакт отива ток до свещите!


:applause:

Не му помогна много, но имаше желание, а то това е най важното...


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Пет 30 май 2008 10:21


Намерих тази кутийка. В нея има един бушон, който е здрав, има една пластина, която не знам за какво е и едно празно гнездо за друг бушон. Друго какво може да се провери по инсталацията, защото мисля, че проблема идва от тоците. Мисля така, защото когато се появи този проблем, бяха ми напомпали за проба климатика с Азот и от голямото налягане се вкючваха перките на радиатора, когато дам на контакт. Смятам, че се е претоварила ел.инсталацията и нещо е изпушило. Ако някой знае къде да проверя още, моля да ми каже?


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Нед 01 юни 2008 15:52


Имам съмнения, че всичко идва от генератора. Има износване на лагери и втулки и затормозява при палене. Сутринта беше влажно времето и колата си запали от ряз, все едно нищо и няма. Незнам тези генератори дали имат кичета за смазване на лагерите. Поне да ги смажа докъто го отремонтирам, за да не ми направи някой фал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта