Здравейте,
Спука ми се маркуча от интеркулера към смукателните колектори на аудито, (А6 С4, 1996, 2,5 ТДИ 140 кс.). Сега на високи обороти изпушва, явно не получава достатачно въздух. Дали има начин да се залепи този маркуч? Нещо не ми се дават 200 Евро за нов. Ако някой е лепил и може да ми даде акъл как става ще съм му много благодарен!
Мерси предварително!
Спукан маркуч от интеркулера
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
колега имал съм същия проблем и с двете си коли.
Има 1 мнго лесно и евтиничко решение излиза около 10-15лв.
трябва ти парче ламаринка която да можеш да огъваш по мъркуча
силикон - (черен ПУ- за висока температура го дават по принцип)
и две или три скоби (обикновенните стягащи се скобички самоче по големи да можеш да обхжанеш диаметара на тръбата.
Вадиш си мъркуча обезмасляваш мястото мажеш обилно и ценпнатината и около него добре така със ПУ-то после слагаш ламаринката, да придобие формата на мъркуча - ( една от трабите даже сложих биелен лагер и стана 6+) и после скобите отгоре, но внимавай да не ги стегнеш прекалено да деформираш мъркуча.
добре е да изчакаш поне 12 часа да стегне силикона
Лично на моя автомобил беше правен с биелен лагер,а турбината надужа на 1.6
и само лекичко сълзеше но не му сложих ПУ поради факта че си намерих мъркуча в германия и карах така временно около 5000км 
Има 1 мнго лесно и евтиничко решение излиза около 10-15лв.

трябва ти парче ламаринка която да можеш да огъваш по мъркуча
силикон - (черен ПУ- за висока температура го дават по принцип)
и две или три скоби (обикновенните стягащи се скобички самоче по големи да можеш да обхжанеш диаметара на тръбата.
Вадиш си мъркуча обезмасляваш мястото мажеш обилно и ценпнатината и около него добре така със ПУ-то после слагаш ламаринката, да придобие формата на мъркуча - ( една от трабите даже сложих биелен лагер и стана 6+) и после скобите отгоре, но внимавай да не ги стегнеш прекалено да деформираш мъркуча.
добре е да изчакаш поне 12 часа да стегне силикона
Лично на моя автомобил беше правен с биелен лагер,а турбината надужа на 1.6


- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз си оправих маркуча към интеркулера по следния начин :
Намерих маркуч със същата извивка, където беше сцепен моя (30-40лв) , срязах моя и маркуча донор, отидох при гърнеджия, който изряза 10см парче от тръба за гърне (5лв), нахлузих двете части от маркучи и ги стегнах със скоби (2лв). Така за не повече от 50лв получих идеален маркуч, който в Порше.бг струваше 300лв някъде...
И карам вече година така - без грижи
Намерих маркуч със същата извивка, където беше сцепен моя (30-40лв) , срязах моя и маркуча донор, отидох при гърнеджия, който изряза 10см парче от тръба за гърне (5лв), нахлузих двете части от маркучи и ги стегнах със скоби (2лв). Така за не повече от 50лв получих идеален маркуч, който в Порше.бг струваше 300лв някъде...
И карам вече година така - без грижи
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спукан маркуч от интеркулера
rusty написа:Здравейте,
.............
Мерси предварително!
.. аз бих спестил 200Е .. и бих напазарувал от тук http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=94
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], mironski и 63 госта