Помогнете за грешка от VAG-COM
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Ами Никс ти го описа по-горе.
Сваляш кората на дигателя и проследяваш дебелия маркуч от радиатора (горния).Малко преди да сттигне до главата ще видиш пластмасов преходник (ако мога така да го нареча)който е напъхан в маркуча.Е те там на пластмасата има един датчик който е наклонен около 50 градуса наляво (към скоростната кутията).
Откачаш буксата и след това се маха една скоба(чрез издърпване) и датчика се вади.Гледаш цвета на пръстена и си вземах същия.
Е сега ако не ти стана ясно.
Сваляш кората на дигателя и проследяваш дебелия маркуч от радиатора (горния).Малко преди да сттигне до главата ще видиш пластмасов преходник (ако мога така да го нареча)който е напъхан в маркуча.Е те там на пластмасата има един датчик който е наклонен около 50 градуса наляво (към скоростната кутията).
Откачаш буксата и след това се маха една скоба(чрез издърпване) и датчика се вади.Гледаш цвета на пръстена и си вземах същия.
Е сега ако не ти стана ясно.

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
по-горе постнатите снимки не отговарят на разположението.
не търсите достатъчно
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15
ето тук съм постнал доста снимки на датчика и на точното му разположение (2 стр. на темата). Ще намерите и подробно описание как се сменя.
Обикновено цветът на стария датчик е черен, този който дават като оригинален (например в София Порше Изток) е зелен на цвят - което далеч не означава че не си пасват, напротив. Аз бих ти препоръчал да дадеш малко повече за да си вземеш оригинална част и да си я смениш сам.
не търсите достатъчно
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15
ето тук съм постнал доста снимки на датчика и на точното му разположение (2 стр. на темата). Ще намерите и подробно описание как се сменя.
Обикновено цветът на стария датчик е черен, този който дават като оригинален (например в София Порше Изток) е зелен на цвят - което далеч не означава че не си пасват, напротив. Аз бих ти препоръчал да дадеш малко повече за да си вземеш оригинална част и да си я смениш сам.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София

хмм....интересно при теб защо липсва, не вярвам да е махнат. Би трябвало да е просто друго изпълнение.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
и аз така намирах м/у двигателя и купето датчика но се оказа там дето ми каза ти иначе мисля че на бензиновите е там защото вече на два проверявам и се оказава там а за вьпросния филтьр незнам дали сьм имал.там дето си ми дал мястото на филтьра моя маркуч е леко сплеснат и е щампован с някакви обозначения както и марката на vw и audi та маркуча влиза в един крагьл преходник на самия капак на двигателя и от там с друг маркуч ходи вьв вьздушния ако не се льжа де щото не помня дали беше там а иначе лошо ли е ако няма филтьр там
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта