Помогнете за грешка от VAG-COM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Пон 16 юни 2008 14:08


а кое е температурния датчик каде да го тьрся




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 16 юни 2008 14:44


Ами Никс ти го описа по-горе.
Сваляш кората на дигателя и проследяваш дебелия маркуч от радиатора (горния).Малко преди да сттигне до главата ще видиш пластмасов преходник (ако мога така да го нареча)който е напъхан в маркуча.Е те там на пластмасата има един датчик който е наклонен около 50 градуса наляво (към скоростната кутията).
Откачаш буксата и след това се маха една скоба(чрез издърпване) и датчика се вади.Гледаш цвета на пръстена и си вземах същия.
Е сега ако не ти стана ясно. :wink:


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Пон 16 юни 2008 23:32


andonov много ти благодаря за помоща :wink:


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Вто 17 юни 2008 8:20


по-горе постнатите снимки не отговарят на разположението.

не търсите достатъчно

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15

ето тук съм постнал доста снимки на датчика и на точното му разположение (2 стр. на темата). Ще намерите и подробно описание как се сменя.

Обикновено цветът на стария датчик е черен, този който дават като оригинален (например в София Порше Изток) е зелен на цвят - което далеч не означава че не си пасват, напротив. Аз бих ти препоръчал да дадеш малко повече за да си вземеш оригинална част и да си я смениш сам.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Вто 17 юни 2008 15:08


датчика е точно там дето fichtenweg е дал снимки само дето аз нямам тоя филтьр та за датчика само свалих буксата и я почистих за сега няма проблем ако се появи директно ще сменя датчика.благодаря за помоща дето ми дадохте :wink:


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Вто 17 юни 2008 21:38


:) радвам се че съм помогнал. И аз като теб доста се лутах. Бях прочел не помня колко описания за разположението (и на български и на английски и на немски) и нито едно точно (почти се бях отчаял и щях да ходя на майстор). Не успях да открия изобщо снимка която да показва точното разположение. Повечето указания в TDIclub сочеха че се намира между двигателя и купето, по-късно попаднах на едно много добро описание където прочетох че датчика се намира точно под въпросния oil breather filter.
хмм....интересно при теб защо липсва, не вярвам да е махнат. Би трябвало да е просто друго изпълнение.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Вто 17 юни 2008 22:53


и аз така намирах м/у двигателя и купето датчика но се оказа там дето ми каза ти иначе мисля че на бензиновите е там защото вече на два проверявам и се оказава там а за вьпросния филтьр незнам дали сьм имал.там дето си ми дал мястото на филтьра моя маркуч е леко сплеснат и е щампован с някакви обозначения както и марката на vw и audi та маркуча влиза в един крагьл преходник на самия капак на двигателя и от там с друг маркуч ходи вьв вьздушния ако не се льжа де щото не помня дали беше там а иначе лошо ли е ако няма филтьр там


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Вто 17 юни 2008 22:59


"маркуча влиза в един кръгъл преходник", ти не че нямаш ами всъщност при теб това е точно този кръгъл преходник - oil breather filter или картерен отдушник - просто не е същия като при мен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта