НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ДАДЕ ИНФО ЗА ДЕБИТОМЕРА НА ГОЛФ 3 1.9 TDI, (110 HP). ЗАКАЧИХ СИ ГОЛФА НА КОМПюТЪР ЗА ДА ВИДЯ КАКВО ЩЕ ДАДЕ, КАТО РЕЗУЛТ. ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО МЕ "ПРИТЕСНИ' БЕ ЧЕ ДЕБИТОМЕРА РАБОТИ НА ГОРНО НИВО. ИМАЛО КЛАС НА ТОЧНОСТ ОТ Х ДО Y. ТА МОЯТ РАБОТЕЛ НА ГРАНИЦАТА НА Y. ТОВА ЗНАЧЕЛО, ЧЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА ДАДЕ ПРОБЛЕМ ЗА В БЪДЕЩЕ, Т.Е. ДА ПАДНЕ МОщНОСТТА И ДА СЕ НАЛОЖИ СМЯНАТА МУ. НОВ СТРУВАЛ ОКОЛО 300 ЛВ. СТАРИТЕ СЕ РЕЦИКЛИРАЛИ.
ТА ВСИЧКО ТОВА ИСТИНА И Е? МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
ДЕБИТОМЕР ГОЛФ 3 1.9 TDI (110 HP) (1996-1997)
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Ето ти темата
Не пиши с големи букви, има правила.
И не знам какви са тези класове на точност при маф-а.
Гледаш единиците,които ти показва и дали достига поне 850.
Не пиши с големи букви, има правила.
И не знам какви са тези класове на точност при маф-а.

Гледаш единиците,които ти показва и дали достига поне 850.
Днес ще го оправя и ще разбера дали има някаква разлика във вървежа.
Имах една БМВ 3-ка 24V 2000 куб, 150кс. Дебитомера и струваше 1500 лв преди 2 години, не се рециклира, не можа и да се изчисти. Намерих секънд хенд в Харманли за 400лв. Сложих го и нямаше никакви грижи след това. Само дето всеки месец бях абонат на сервиза за какви ли не други проблеми по двигателя. От дару кар ми казаха, че всичко било от дебитомера. Затова ще си го оправя настоящия за да не се повторят нещата.
Имах една БМВ 3-ка 24V 2000 куб, 150кс. Дебитомера и струваше 1500 лв преди 2 години, не се рециклира, не можа и да се изчисти. Намерих секънд хенд в Харманли за 400лв. Сложих го и нямаше никакви грижи след това. Само дето всеки месец бях абонат на сервиза за какви ли не други проблеми по двигателя. От дару кар ми казаха, че всичко било от дебитомера. Затова ще си го оправя настоящия за да не се повторят нещата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 82 госта