ново или рециклирано турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alex_2205
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex_2205 » Вто 29 юли 2008 17:41


колеги и аз имам проблем4е с турбото на голф 4 1.9 110к.като карам и някаде около 120 -130км в час и губи мощнос като изключа контакт и вкюча пак,се оправиа. днес ходих на сервиз и ми казаха че е от турбината нова е 1500лв рециклирана в германя е 1000 и труд 150лв та да питам каде в софя ги правиат за по малко ?




Потребителски аватар
Nikito_
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikito_ » Вто 29 юли 2008 18:07


Новото е за предпочитане ама все пак паричките..... Ако ще си я караш ти още далги години по-добре ново.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 29 юли 2008 18:23


alex_2205 написа:колеги и аз имам проблем4е с турбото на голф 4 1.9 110к.като карам и някаде около 120 -130км в час и губи мощнос като изключа контакт и вкюча пак,се оправиа. днес ходих на сервиз и ми казаха че е от турбината нова е 1500лв рециклирана в германя е 1000 и труд 150лв та да питам каде в софя ги правиат за по малко ?


Има поне 4 човека от форума които могат да ти свършат работа,а работата е почистване на променливата геометрия на турбината а не рециклиране /смяна на елементи/,просто ползвай търсачата !


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Вто 29 юли 2008 18:47


Stivi написа:
alex_2205 написа:колеги и аз имам проблем4е с турбото на голф 4 1.9 110к.като карам и някаде около 120 -130км в час и губи мощнос като изключа контакт и вкюча пак,се оправиа. днес ходих на сервиз и ми казаха че е от турбината нова е 1500лв рециклирана в германя е 1000 и труд 150лв та да питам каде в софя ги правиат за по малко ?


Има поне 4 човека от форума които могат да ти свършат работа,а работата е почистване на променливата геометрия на турбината а не рециклиране /смяна на елементи/,просто ползвай търсачата !

Точно така , при мен смяна на клапъна + почистване (профилактика) + монтаж и демонтаж 350 лева вече 6 месеца си е ок



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 51 госта