е как никой мод не се сеща да я премести в раздел "други модели"
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
mod edit: LILO&STICH
по скоро при дизелите
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
mod edit: batmilko
mod edit: gr_kanev
много вожд, малко индианец
![mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Adnan написа:Ако мотора е 1.9 ТД+и целия проблем идва от датчика за перката. Твърде късно отваря! Слагаш резистор не помня вече колко фарада беше за да тръгне по отрано перката на радиатора.
Имал съм същия проблем на предишното 406!
Adnan написа:Слагаш резистор не помня вече колко фарада
batmilko написа:Може да провериш и в ситроен форума, мисля двигателите са същите
lrlmodo написа:начи 2.0HDI
D I E S E L
La famille DV est issue de la coopération entre PSA Peugeot Citroën et Ford. La premiere application a lieu en 2001 sur Citroën C3.
Bloc DV4
Cylindrée: 1398 cm3
Alésage : 73,7 mm
Course : 82 mm
DV4 TD = 1.4 HDi 54ch Alu turbo géométrie fixe
DV4 TD = 1.4 HDi 70ch Alu turbo géométrie fixe
DV4 TED4 = 1.4 HDi 92ch 16V Alu échangeur Air + turbo géométrie variable
Bloc DV6
Cylindrée: 1560 cm3
Alésage : 75 mm
Course : 88,8 mm
DV6 ATED4 = 1.6 HDi 75ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe
DV6 ATED4 = 1.6 HDi 92ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe
DV6 TED4 = 1.6 HDi 110ch 16V Alu Echangeur air + turbo géométrie variable
La famille DW
Bloc DW10
Cylindrée: 1997 cm3
Alésage : 77 mm
Course : 85,8 mm
DW10 TD = 2.0 HDi 90ch
DW10 ATED = 2.0 HDi 110ch 8V
DW10 ATED4 = 2.0 HDi 110ch 16V
DW10 BTED4 = 2.0 HDi 136ch 16V
Bloc DW12
Cylindrée: 2179 cm3
Alésage : 77 mm
Course : 85,8 mm
DW12 TED4 = 2.2 HDi 136ch 16V
DW12 BTED4 = 2.2 HDi 16V 170ch double turbo
Famille DT comprend uniquement des moteurs 6 cylindres en V6. La première application a lieu en 2004 sur une Jaguar Type-S
Bloc DT17
Cylindrée: 2720 cm3
Alésage : 81 mm
Course : 88 mm
DT17 TED4 = 2.7 HDi V6 à 60° 24V 200 à 207ch bi-turbo à géométrie variable
Signification des codes moteur :
Exemple :
DW10 BTED4
DW10 BTED4 : diesel
DW10 BTED4 : génération/famille
DW10 BTED4 : cylindrée
DW10 BTED4 : version, évolution (A, B, C)
DW10 BTED4 : turbo
DW10 BTED4 : échangeur
DW10 BTED4 : injection directe
DW10 BTED4 : nombre de soupape par cylindre
EW10 J4S : injection indirecte
EW10 J4S : évolution supérieure
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта