Малко помощ за 1.9 HDi на Peugeot

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golfabitch
Мнения: 157
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Малко помощ за 1.9 HDi на Peugeot

Мнениеот golfabitch » Чет 31 юли 2008 23:40


Добър вечер колеги.Иксам да ви попитам за двигателя 1.9 TDI не на VW a 1,9 HDi на Пежо.Случая:На един познат пежото прегрява по нагорнища.Не хвърля масло всичко е сменено преди няколко месеца беше пукнат радиатора но момчето го смени.Какъв е според вас проблема?
е как никой мод не се сеща да я премести в раздел "други модели" :shock
mod edit: LILO&STICH

по скоро при дизелите :lol:
mod edit: batmilko

mod edit: gr_kanev
много вожд, малко индианец mhihi




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19722
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 авг 2008 0:30


най-добре да пусне тема в пежо, защото според мен това си е доста специфично...

ако някой знае нещо да каже де...

http://www.peugeotclub.info/forum/


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 01 авг 2008 0:34


Предполагам 405? Преди имахме тоя проблем на старото пежо и един два пъти е избивало вода от налягането ,но... Виж дали въобще перката включва ,тече ли от някъде антифриз(преди течеше от радиаторчето на парното в краката) и тн.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 01 авг 2008 7:55


Ако мотора е 1.9 ТД+и целия проблем идва от датчика за перката. Твърде късно отваря! Слагаш резистор не помня вече колко фарада беше за да тръгне по отрано перката на радиатора.

Имал съм същия проблем на предишното 406!


Потребителски аватар
DarkRider
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот DarkRider » Пет 01 авг 2008 10:10


Adnan написа:Ако мотора е 1.9 ТД+и целия проблем идва от датчика за перката. Твърде късно отваря! Слагаш резистор не помня вече колко фарада беше за да тръгне по отрано перката на радиатора.

Имал съм същия проблем на предишното 406!


Предполагам имаш предвид Ом :!: :wink:
Фарад е мерната единица за кондензатори :)


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 01 авг 2008 10:13


Може да провериш и в ситроен форума, мисля двигателите са същите

Примерно тук
http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.p ... &start=180


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 01 авг 2008 10:13


//офф
ом - единица за ел.съпротивление
фарад -единица за ел.капацитет


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 01 авг 2008 10:33


Adnan написа:Слагаш резистор не помня вече колко фарада


Леле колко се изложих :oops: :oops: Това ако го прочете някой от университета направо в 2 курси отново ел. измервания.

batmilko написа:Може да провериш и в ситроен форума, мисля двигателите са същите

Двигателите са 1:1 същите. Може да има едиственно разлика в разположението на тръбите, възховодите ...


Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ilkomotor » Пет 01 авг 2008 12:39


...според мен е от термостата - не отваря на цяло :idea:


golfabitch
Мнения: 157
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golfabitch » Пет 01 авг 2008 13:29


Колеги обърках двигателя щото нали съм фен на vw двигателя е 1.9 HDI 90hp


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 01 авг 2008 13:43


да не е 1.9 ТД


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 01 авг 2008 14:29


batmilko написа:да не е 1.9 ТД
Човека каза ХДИ - което е комън-рейл.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 01 авг 2008 14:34


А и ние имаме същия проблем с една такава служебна баница
просто загрява, никакви други белези обаче си загрява бая на баир


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 01 авг 2008 15:07


начи 2.0HDI :arrow:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 01 авг 2008 15:23


lrlmodo написа:начи 2.0HDI :arrow:

а баш
или е 1.9 ТД
или 2.0 ХДИ

според мен няма 1.9 ХДИ

а и при 1.9 ТД се наблюдава това "греене" по баирите :idea:

D I E S E L

La famille DV est issue de la coopération entre PSA Peugeot Citroën et Ford. La premiere application a lieu en 2001 sur Citroën C3.

Bloc DV4
Cylindrée: 1398 cm3
Alésage : 73,7 mm
Course : 82 mm
DV4 TD = 1.4 HDi 54ch Alu turbo géométrie fixe
DV4 TD = 1.4 HDi 70ch Alu turbo géométrie fixe
DV4 TED4 = 1.4 HDi 92ch 16V Alu échangeur Air + turbo géométrie variable

Bloc DV6
Cylindrée: 1560 cm3
Alésage : 75 mm
Course : 88,8 mm
DV6 ATED4 = 1.6 HDi 75ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe
DV6 ATED4 = 1.6 HDi 92ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe
DV6 TED4 = 1.6 HDi 110ch 16V Alu Echangeur air + turbo géométrie variable



La famille DW

Bloc DW10
Cylindrée: 1997 cm3
Alésage : 77 mm
Course : 85,8 mm
DW10 TD = 2.0 HDi 90ch
DW10 ATED = 2.0 HDi 110ch 8V
DW10 ATED4 = 2.0 HDi 110ch 16V
DW10 BTED4 = 2.0 HDi 136ch 16V

Bloc DW12
Cylindrée: 2179 cm3
Alésage : 77 mm
Course : 85,8 mm
DW12 TED4 = 2.2 HDi 136ch 16V
DW12 BTED4 = 2.2 HDi 16V 170ch double turbo


Famille DT comprend uniquement des moteurs 6 cylindres en V6. La première application a lieu en 2004 sur une Jaguar Type-S

Bloc DT17
Cylindrée: 2720 cm3
Alésage : 81 mm
Course : 88 mm
DT17 TED4 = 2.7 HDi V6 à 60° 24V 200 à 207ch bi-turbo à géométrie variable


Signification des codes moteur :

Exemple :
DW10 BTED4

DW10 BTED4 : diesel
DW10 BTED4 : génération/famille
DW10 BTED4 : cylindrée
DW10 BTED4 : version, évolution (A, B, C)
DW10 BTED4 : turbo
DW10 BTED4 : échangeur
DW10 BTED4 : injection directe
DW10 BTED4 : nombre de soupape par cylindre

EW10 J4S : injection indirecte
EW10 J4S : évolution supérieure



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта