Преди седмица като си запалих пасат-чето тръгнах от нас и след 200 м. се чу бау и заби муцуната, отворих капака и погледнах че маркуча който охлажда турбината през кулера е изкочил. Отидох поръчах нов тъй като този се оказа че се счупило едното ухо на щипката и вървяло с целия маркуч комплект. Карах така докато ми пристигне маркуча 1 седмица на 3-4 ден започна много да пуши все едно караш без турбина. Сложиха ми го в сервиза и пак си карам и до момента но неспира да пуши. Между 1800-2200 оборота има едно предърпване като държиш едни обороти, като настъпя и няма проблем ускорение, обороти всичко си е нормално. Какво да правя. Каде мога да отида да я видят. Предполагам само или може да се е затлачил катализатора или някоя дюза нещо. И аз немога да кажа точно. Някой ако е имал такъв проблем да сподели. МЕРСИ !!!
mod edit: dobrinb
Проблем със скъсан маркуч на кулера
- ormesh
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
hmmm
мисля че ме бъркаш. аз тази решетка я имам 1-ви в варна поне така мисля доколкото съм разпитвал и моята е цялата chrom 

- ormesh
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
много смешно
колеги, мерси все пак но днес си оправих проблема който между другото се оказа доста смешен. В сервиза кадето ми смениха маркуча не са ми сложили оплатнитела на шината и оттам маркуча е продължавал да надува и да хвърля въздух и турбината работеше на 70%. Е всичко сега е наред бачка си на 100% и непуши най-важното


