От около 8 години години карам дизел, но сега покрай тези студове се видях в приключение, макар всяка година да си става толкова, та дори по-студено.
До тази зима винаги първо сам сипвал нафтата във варели и после винаги през хубава хуния в резервоара. Пълня резервоара до половината и зимно време сипвам добавки и безнин и до сега НИКОГА не ми е мръзнала нафтата и не ми е прекъсвала колата. Но тази зима ми се xxx мамката.
Сега колата е Голф II. От есента сипвам само OMV и то 90% точно от една тяхна бензиностанция. Преди 3-4Kkm смених горивния филтър. Имайки в предвид настъпващия студ сипах бензин и дооста добавка против замръзване. Но, вчера минах 10км и колата почна да прекъсва. Ужас. Минавам 500м гася колата 2,3мин почивам и после пок 500м и тъка 2 часа. Гледам на прозрачния горивен мъркуч въздух и всичко е бяло като грес. (О и не само това. От студа ми изпуснаха задните амортесьори счупи ми се една МЕТАЛНА дръжка на задна врата. )
На въпросната бензиностанция им бяха замръзнали колонките при -18 градуса. Едвам, едвам се добрах на друга тяхна да сипа алпин дизел. Е сипах и колата тръгна - еврика, но не трая много радоста ми. Към 18 я подкарвам пак, минах 3,4км и пак почна да мръзне. Пребрах се някак си. Свалям филтъра - мамооо - вътре чука буца лед. Айде - на сушуара на топло и източих помията. После промивка със спирт, монтаж, спирт във вече пълния с алпин дизел резервоар и спя спокойно. НО, НЕ. Тази сутрин пак същата изстория само дето прекъсването почна след 200м а не след 3, 4км. (Лятото така ми прекъсваше и се указа, че сондата на резервоара ми правеше въртел. Та тогава само демонтаж и монтаж без видимо да има буклуци и се оправи. )
Вече ПОЛУДЯАВАМ. Мисля пак да свалям филтъра и да проверявам сондата. А да не ви разказвам как паля с помощен акумулатор, че стана много дълго.
Моля ако някой има някаква идея или опит да сподели, че доста се поизнервих, щото хем взех достъчно мерки и пак проблемчета.
10x a lot
