Теч на нафта от ГНП на ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Теч на нафта от ГНП на ТДИ

Мнениеот bulaki » Нед 05 окт 2008 13:52


Здравейте,имам един проблем.Става дума за теч на нафта от ГНП-то на 1,9 1 З ТДИ.От начало само таеше по малко нафта около електронния блок и не ми правеше впечатление,но от няколко дни започна вече да мирише.Отворих капака да видя какво става и открих,че от помпата е започнало да олива и по мотора с нафта,но не само от там където таеше,а сега и от горната част на помпата.Та въпроса ми е може ли да се кара така известно време докато събера пари за ремонт,кой може да ми го оправи и горе долу колко ще струва ремонта на този проблем?




Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Пон 06 окт 2008 2:57


Честито имаш най-неприятния проблем по тази помпа.Ремкомплекта от разни гарнитурчуци беше от порядака на 40-50 лева,ако не се бъркам и за труд още 60-70 и нещата са добре :lol: Но все пак това са цени при мой приятел майстор наскоро прави такава помпа и мисля,че толкова взе на човека,а за карането няма да изкара дълго ще спре да пали все пак помпата е разхерметизирана.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 06 окт 2008 4:22


Абе, комплекта с гарнитурките е 15 лв. и смяната им зависи от майстора, но и тя не е скъпа... Намери си майстор с Ваг-ком, та след смяната да ти настрой добре помпата...


margoooo
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот margoooo » Пон 06 окт 2008 21:36


Имах същият проблем преди месец-68лв -комплект гарнитури +работа


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 06 окт 2008 22:30


margoooo написа:Имах същият проблем преди месец-68лв -комплект гарнитури +работа
Толкова е! 70лв е всичко.Преди два месеца ми текна на Бавареца 318 tds,взеха ми 280лв.Че тогава го питах колко ще ми струва на Голфи таз процедура,70 лв.рече!Та такива са разликите в цените....Голфи,евтина работа...


Потребителски аватар
fredman
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fredman » Вто 07 окт 2008 9:21


Незнам доколко е адекватен съветът ми, но аз имах теч от помпа на много по стар автомобил (голф 2 чист дизел, 1986, без електроника на помпата) та течеще стабилно, но я карах така 1 седмица преди да отида на майстор и нямаше проблем. Тоест според мен може да се кара, но не прекалено дълго и все пак внимавай(мен ме е страх от електроника, на служебното пунто му падна акумулатора и не можах да си затворя прозорците, а какво остава електроника на дизеловата помпа :) )


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 07 окт 2008 16:56


Май трябва да се сваржа скоро с "ventoman" и най-вероятно той ще е човека за ремонта,защото не се сещам за друг,който да е бърникал там,но и да може да сварши работа.Аз ще си набавя комплекта с гарнитурките,понеже имам отстъпки тук-там и ще ги взема по-тънкана от цените,на които се продават.Като свътша работа ще кажа с точност какво е.
Благодаря на всички за отговорите до момента!


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Вто 07 окт 2008 21:47


[quote="bulaki"]Май трябва да се сваржа скоро с "ventoman" и най-вероятно той ще е човека за ремонта,защото не се сещам за друг,който да е бърникал там,но и да може да сварши работа.Аз ще си набавя комплекта с гарнитурките,понеже имам отстъпки тук-там и ще ги взема по-тънкана от цените,на които се продават.Като свътша работа ще кажа с точност какво е.
Благодаря на всички за отговорите до момента!

И няма да сбъркаш с Вентоман, ще ти реши проблема!


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 16 окт 2008 15:09


Здравейте,за сега реших проблема само с притягане на бол4етата на помпата от където течеше и течът спря,защото от там където течеше няма гарнитура и реших да пробвам с притягане,а то взе че стана.Ако се появи пак същият проблем вече ще се ходи на майстор.
Благодаря на всички!


Потребителски аватар
Apokalypsis
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Apokalypsis » Чет 16 окт 2008 21:00


Гарнитурите колега-и сам можеш да се справиш,не е толкова сериозна повредата! :wink:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пет 17 окт 2008 18:17


Аз знам че мога да си ги сменя,не съм чак толкова вързан в ръцете,но проблема е че нямам ВАГ-КОМ и не знам как да си настроя помпата след това.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 42 госта