Здравейте колеги,
Смених си "adjusting screw" болтовете на кобилиците за помпите, защото толкова се бяха износили, че работната повърхност за тях вече бе под ъгъл и се износваше не това което трябва.
Някой може ли да ми каже как точно да ги настроя и при какви условия (положение на кобилицата, луфтове(ако има) и др.). Благодаря.
РЕШЕНИЕТО: Кобилицата се поставя на гърбица (сиреч, помпата на дюзата да е натисната) и се разхлабя контра-гайката. Винта се навива до упор (с други думи до крайно натиснато полужение на помпата на дюзата) и след това винта се връща 180градуса и контра гайката се стяга. Така за всеки цилиндър.
Как се регулира помпа-дюза? - РЕШЕНО
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Как се регулира помпа-дюза? - РЕШЕНО
Последна промяна от Scarchu на Нед 09 ное 2008 16:51, променено общо 1 път.
- D_R_M
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 10 юни 2008 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Точно така, но при това на студен двигател и най-долното положение на кобилицата се определя с микрометър.
И още нещо - за двигател 131кс развиването е на 225 градуса.
Ремонтната процедура е описана в ръководството на Бош много добре.
Тази настройка е от съществено значение за добрата работа на двигателя. Четири месеца мойте майстори се мотаха и не можеха да ми настроят дюзите. Преживях истински ужас. Сега вече всичко е ОК и се кефя на колата.
И още нещо - за двигател 131кс развиването е на 225 градуса.
Ремонтната процедура е описана в ръководството на Бош много добре.
Тази настройка е от съществено значение за добрата работа на двигателя. Четири месеца мойте майстори се мотаха и не можеха да ми настроят дюзите. Преживях истински ужас. Сега вече всичко е ОК и се кефя на колата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта