Подгряващо реле за Голф 3 1.9 ТД - местоположение?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sp_74
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Подгряващо реле за Голф 3 1.9 ТД - местоположение?

Мнениеот sp_74 » Вто 11 ное 2008 19:39


Колеги здравейте,
ако може да ми помогнете със следното: някой да ми каже, ама със сигурност, къде се намира релето за подгряване на свещите при Голф 3 1.9 ТД 1995 г., ААЗ? Тук един майстор в Пазарджик се съмнявал, да не е при бушоните, под таблото, само че това, както казват други, се явява електронен блок или нещо от рода, който управлява релето. А релето? Къде е релето? Търсим реле :D




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 19:48


При теб има модул, който управлява после реле.
Релето е най-долу в дясно над последните предпазители.
А модула е най-горе почти в средата.

Какво те интересува по точно, какво искащ да правиш с него?


Потребителски аватар
sp_74
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

За релето

Мнениеот sp_74 » Вто 11 ное 2008 20:05


Благодаря, колега. Просто искам да го проверя дали е изправно, че наскоро пак сменях свещи и искам да съм сигурен, че е здраво. А разни льольовци не могат да ми го открият кое точно е. Това е.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 20:48


Имай в предвид че ако ти е правена някаква рационализция (а те на повечкото им се налага) за паленето когато си топъл може да ти гори свещите.

Ако темп.датчик е прекъснат (така решават проблема за да пали топла) след контак лампата святка, след малко гасне но след запалване на колата свещите се вкл пак(без да свети лампа) и не гаснат - греят постоянно.


Потребителски аватар
sp_74
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Ясно

Мнениеот sp_74 » Сря 12 ное 2008 19:14


Колега, пак благодаря! Ако попадна на подходящия майстор, ще му съобщя да провери и това нещо. Колата съм я докарал преди година, от Германия, от Лайпциг. Според теб дали е възможно и там да са се отракали и да правят такива рационализации, или това е характерна черта само за нашите ширини :D Така, повече от любопитство, ти искам мнението, а и на други, де, ако решат да се включат. Със здраве!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 ное 2008 8:47


Не знам от къде и как ти е дошла колата колега. Не знам и дали отвънка ги правят тези неща, но тук в БГ са налице.
Един познат от Бургас има поло и е ходил по майстори и му казали, след като разбрали че свещите греят постоянно като запали, че проблема е в модула и струва около 700 лв :shock
След като я прегледах и видях че не идва сигнал от Т датчик на този модул. Точно на самата букса на датчика беше прекъснат и изолиран единия проводник. Иначе няма палене като е топла ако не се вкл свещите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта