пасва ли съединител от ВР6 на голф 3 АФН ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pezo-TDI
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

пасва ли съединител от ВР6 на голф 3 АФН ?

Мнениеот pezo-TDI » Нед 16 ное 2008 15:17


здравйте колеги, интересува ме дали ще ми пасне един съединител от вр6 на моиата троичица защото предполагам че са по здрави от стандартните за АФН ?




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 16 ное 2008 20:37


Здравей колега,

Съединител от ВР6 пасва на твойта тройчица. Освен, че е по-здрав е и по-евтин. Трябва да си намериш и маховик обаче. Стават от 1З, Г60 АБФ, 1,9Д ... може би и други.

Страничен ефект, който може да се появи (при мен се появи) са шумове в скоростната кутия, причинени от по твърдите пружини на съединителя и липсата на демферен маховик.

Успех!


Потребителски аватар
pezo-TDI
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pezo-TDI » Нед 16 ное 2008 21:24


не знам но се оглеждам в ибей за съединител там ги дават комплект с притискателен диск а този маховик какво представлява?

Изображение

Последна промяна от pezo-TDI на Нед 16 ное 2008 21:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 16 ное 2008 21:28


pezo-TDI написа:...а този маховик какво представлява?


http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=28993
Тва горе в дясно ръждивото.


Потребителски аватар
pezo-TDI
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pezo-TDI » Нед 16 ное 2008 21:30


благодяря колега е моя стария няма да стане защото е малак или ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 16 ное 2008 21:32


И аз като не запознат да попитам, въпросният маховик от снимката демферен или нормален е :oops: ?

Благодаря :)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 16 ное 2008 21:37


[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/1268/761534641.JPG[/img][/img
това е въпросния маховик заместител на демпферния


Потребителски аватар
pezo-TDI
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pezo-TDI » Нед 16 ное 2008 21:41


благодаря колеги че ме светнахте , сега знам какво да правя :)


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Нед 16 ное 2008 22:17


Колко милиметра е диаметъра на феродовия диск на ВР6 респективно на 1З? И друго за което се извинявам предварително и може да прозвучи смешно относно колата която притежавам Фиат Мареа ЖТД 105 к.с,но АКО НЯКОЙ случайно в този форум знае от каква друга кола да сложа "НЕДЕМФЕРЕН" Маховик на Фиат-а,ще съм му безкрайно благодарен.Предварително да кажа,че във фиатския форум,този въпрос изобщо не е дискутиран и тука има доста по-начетени и разбиращи момчета.След смяна на комплект съединител(притискателен,феродов и лагер) уж оригинални с щампа "Fiat by Valeo" на цена 288лв,съединителя стана мек като памук.Има обаче едно голямо "НО' и то е че тресе заради агресивния чип,но лично за себе си смея да твърдя,че пръст за това има и износения демпферен маховик,който нямаше как да сменя впредвид неговата цена 998лв :evil: .Диаметъра на моя феродов диск мисля беше 230мм.Съжалявам още веднъж,че във форум на Фолксваген питам за Фиат,но проблема ми е аналогичен с вашия. И Фят-а сменям,но демпферен маховик не сменям затова и ако ще те от чисто любопитство питам от каква кола мислите,ще стане замяната с обикновен маховик? Още един път предварително Благодаря.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 16 ное 2008 22:33


На ВР6/1З диаметъра е 228мм. На АФН е 220 мм. На въпроса ти колега с Фиат-а може би само някой мастор може да отговори и то такъв с повечко опит дето е правил подобни конверсии.

Цената на тия демферни маховици наистина е убийствена. Незнам какво ги прави толкова скъпи.....


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 17 ное 2008 8:20


itan75 написа:...Има обаче едно голямо "НО' и то е че тресе заради агресивния чип,но лично за себе си смея да твърдя,че пръст за това има и износения демпферен маховик,който нямаше как да сменя впредвид неговата цена 998лв :evil: ...


Колега на същата кола вчера за да се убеди клиента че това тресене не е от чипа му заредих оригиналния софт и тресенето пак си остана, разбира се малко по слабо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта