наи-малко пьк с теб искам да споря
ти които ме обвиняваш че сьм письл нещо което даже и не сьм виждал
и от целия ти пост не е ясно основното в темата
а то е
Сигурни ли сте че показанията на 1 канал 2 позиция (умишлено не споменавам дименсията) при по-малко число, че горивото е повече.
Кога двигателя работи по-меко - с повече или по-малко гориво?
и неможа да отговориш на .иното защо като натисне до краи педала пак му показва нещо си
и по какьв начин компа засича и приема сигналите от помпата
кога ще си набиеш в главата че ти не си ми интересен и нищо нямам против теб
Bosch VP37 ?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Сигурен ли си, че не зная това как компа получава сигналите от помпата, мога да ти изнеса лекция по въпроса. Затова твърдя, че мога да оправя и топлия старт, а за студения моята кола е жив пример. Според някои хора между които и ти вероятно износването на помпата не може да се компенсира от електронния блок. Сам си създаваш враговете, ти винаги си бил на нож с всички, после те ти го забивали в гърба. Осъзнай се малко!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Нека не се отклоняваме от темата колеги.
Не знам само защо не се е включил още и Вентоман.
Все пак се броят на пръсти хората занимаващи се с дизели.
Никс76 е разбираемо защо се бави - беше в БГ и ако се е прибрал в ФР и има време ще го очакваме.
За горивото е ясно, че IQ са милиграми, но не излишно гориво и колкото е по-голяма числото е повече горивото.
Съгласни ли сте с това?
Но на празен ход (903 об/мин) защо тези мг при промяната им не влияят на оборотите?
И защо промяната на оборотите през Вагком не влияят на мг?
Не знам само защо не се е включил още и Вентоман.
Все пак се броят на пръсти хората занимаващи се с дизели.
Никс76 е разбираемо защо се бави - беше в БГ и ако се е прибрал в ФР и има време ще го очакваме.
За горивото е ясно, че IQ са милиграми, но не излишно гориво и колкото е по-голяма числото е повече горивото.
Съгласни ли сте с това?
Но на празен ход (903 об/мин) защо тези мг при промяната им не влияят на оборотите?
И защо промяната на оборотите през Вагком не влияят на мг?
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Интересна тема и мога да направя някои предположения,ако позволите.Не ви знам каналите-маналите розовите там де се взирате като някои гледачки в кристална топка
,въпреки че бях обвинен от някои,че се занимавам с чип-тунинг и съответно подливам вода на някои други.Имам голямото желание сам да си чипирам Фят-а,но нито имам време,нито имам лаптоп,галето и тем подобни кристални топки необходими за тази интервенция.Мога да ви кажа обаче едно при дизеловия двигател с ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ,а в частни случаи и при по-старите с "вихрова" горивна камера на Хари Рикардо и предкамера използвана при по-старите леки коли Мерцедес винаги двигателя,ще работи ПО-ТВЪРДО ПРИ ПОВЕЧЕ ВПРЪСНАТО ГОРИВО! Ако някой смее да твърди обратното,значи следва да патентова нов физичен закон.Защо е така,ще се опитам от опита си макар и малък на този етап да го обясня.Първо обаче трябва да си отговорим на въпроса,защо бензиновите двигатели даже и в случаите работещи с ПРЕОБОГАТЕНА горивна смес,работят значително по-меко от дизеловия им събрат работещ с най-бедна смес и само в случаите на изгорели изпускателни клапани и значително закъснение в запалването,когато горивната смес изгаря в изпускателните тръби и ауспуха се чуват единични експлозии,но работата на самия бензинов двигател е пак мека.Това е и разковничето поради,което ДИЗЕЛОВИЯ ДВИГАТЕЛ С ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ не може да се форсира над 4000 об/м и само при ИНДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ историята познава случай на първия малък дизелов двигател на Пежо работещ на 5000 об/м,последвал го революционния си за времето Фолксваген Голф 1 с преобразуван от бензинов на дизелов двигател.Сега за повечето гориво и по-голямата експлозия.Ами опитайте се в нагорещена и сгъстена среда съответстваща на тази в цилиндъра да поднесете запалена клечка кибрит и примерно да се опитате да запалите 200 грама нафта...ще има лек взрив нали? Сега същото упражнение с един литър нафта,малко повече ще ни се проглушат ушите и ще ни се издуха перчема нали?
Обаче ако се опитаме да запалим тези 200 грама нафта и тя вече горяща запали другите литър екплозията ще е в пъти по-малка както първия път се оиптахме да запалим само единия литър.Ето как без да искаме открихме ПИЛОТНОТО ВПРЪСКВАНЕ
.Другите фактори,обаче които не можем да видим с просто око са много по-важни и единия от тях е че докато бензиновия двигател работи с "Количествено смесобразуване" и неговата смес е предварително приготвена в карбуратора/инжекцията и въпреки всичко той има време около 300-320 градуса от общо 720градуса за целия четиритактов процес за да си нагрее тази ХОМОГЕННА смес тя да се размеси с останалото количество изгорели газове,което зависи от ред фактори,които сега не ми се обясняват,но най-решаващия от които е съпротивлението на изпускателната уредба в частност ъгъл на фаската на клапана,портове в главата,стърчащи гарнитури,катализатор гърнета и прочие.При дизеловия двигател където е "Качествено" регулиране т.е подаване само гориво с педала на газта,но количеството въздух е постоянно поради отсъствие на Дроселова клапа и това количество въздух си е определено от най-вече диаметъра на Всмукателния клапан,широчина на всмукателните портове,диаметър на всмукателния колектор и най-голямото предизвикателство в последните години-турбото.Въпреки всичко това един друг физичен закон,който казва кое гориво с каква скорост може да гори,казва конкретно,че нафтата не е от горивата което може да гори бързо примерно като водорода.Това последното примесено със самия цикъл на Рудолф Дизел,който е търсил процес най-близък до адиабата т.е с минимално топлопредаване.Докато както казах вече при такт "всмукване" бензиновия двигател си смуче наготово ХОМОГЕННА смес т.е килограм гориво със 17 килограма въздух,дизеляка си смуче само чист въздух.При следващия такт "сгъстяване" бензинката е отдавна готова за изгаряне т.е отделяне на кинетичната си енергия,докато на нашия любимец още даже горивото не е Впръснато!!! Чак в края на сгъстителния ход т.е около 30-40 градуса преди ГМТ се впръсква нафтичката,но условията са много строги,а именно да се впръсне горивото,да се размеси добре с малкото останали изгорели газове,да образува зони на НЕХОНОГЕННА горивна смес с първите предпламъчни зони(по-богата смес) и да изгори напълно много малко след ГМТ,защото ако горенето продължи в такта "Разширение" голяма част от топлината,ще премине в охладителната уредба и КПД-то на двигателя ще спадне неимоверно,а от това никой не печели.Значи за 50-60градуса завъртане на коляновия вал имаме впръскване,което не ми се пише щото е още по-дълго на колко етапа се разделя
размесване,подготовка за горене,същинско горене и доизгаряне...как ви се струва би ли било достатъчно това време,като казахме,че скоростта на горене на нафтата е строго определена и за съжаление не е като скоростта на светлината.Ето и част от отговорите дотук,защо при по-голямо количество гориво Дизелякът работи по-твърдо.Имам и още кво да изплюя щот туй ми е бясната мания,ама стига за сега,щот съм сигура,че съм си навлякъл нечий гняв.




- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
ох ..иното теб не те споменавам никьде че нищо не знаеш то си е ясно
колега андонов наистина ли те интерисува това или само си пуснал темата да си чешем прьстите
ако те интерисува звьнни да ти кажа
положението е много просто
давам един жокер имаш един познат дет слага едни таблици дет не ги разбира около тях е решението на вьпроса ти трябва да прибави още една таблица и да обясни каква е зависимоста на двете таблици
итан 75
КОЛЕГА УМОЛЯВАМ ТЕ ИМАИ МИЛОСТ КЬМ НАС СПРИ ДА ПИШЕШ ТЕЯ ФЕРМАНИ
колега андонов наистина ли те интерисува това или само си пуснал темата да си чешем прьстите
ако те интерисува звьнни да ти кажа
положението е много просто
давам един жокер имаш един познат дет слага едни таблици дет не ги разбира около тях е решението на вьпроса ти трябва да прибави още една таблица и да обясни каква е зависимоста на двете таблици
итан 75
КОЛЕГА УМОЛЯВАМ ТЕ ИМАИ МИЛОСТ КЬМ НАС СПРИ ДА ПИШЕШ ТЕЯ ФЕРМАНИ
Итане , интересни неща си написал но искам да питам защо на голф 2 1.6 като му врътнеш от помпата повече гориво да пуска и работи по меко мотора?
Колега комби аз си мислех че глупости пишеш само във Фиат форума а ти си бил и тука на почит
нека позная , действаш като във Фиат форума, ако нещо не ти е ясно го обявяваш за свещенно сложно и отказваш всякакъв коментар.
Колега комби аз си мислех че глупости пишеш само във Фиат форума а ти си бил и тука на почит

нека позная , действаш като във Фиат форума, ако нещо не ти е ясно го обявяваш за свещенно сложно и отказваш всякакъв коментар.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
много интересна тема се е заформила,но смисълът и спира някъде към средата на първа страница.честно, като стигнах до края и изтървах смисъла.
горивото си е гориво и си пише колко е в милиграм на удар от3 до 5 или на колкото го сложим
.това няма нищо общо с налягането на помпата и с излишното гориво.дюзите си отварят на 190 бара ,пък вие променяйте налягането на помпата щом можете.обърквацията идва от това че разглеждаме стойноста от 3до5 като гориво ,а всъшност е честота на модулация
ниските обороти не се променят в тия граници ,я бутнете главата на помпата в крайно положение .дали няма да подържа поне 2000 оборота на празен ход
ако греша поправете ме
горивото си е гориво и си пише колко е в милиграм на удар от3 до 5 или на колкото го сложим


ниските обороти не се променят в тия граници ,я бутнете главата на помпата в крайно положение .дали няма да подържа поне 2000 оборота на празен ход
ако греша поправете ме
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
От цялата тема едно се набива на очи, че развалящия всички теми "всезнайко" осра и тази и има нещо против мен и по-конкретно към буквата З от ника ми. Ако следят постовете му модовете ще имат правилен отговор на въпроса дали да му покажат червен картон. Както се вижда има мнения на колеги, които го познават и от други форуми където е същото ....йно. Чувам противоречиви мнения от цяла България, че се лигави предимно по форумите иначе не бил такъв, но ако изкарам кирливите му ризи за "доволните" му клиенти тук ще забрави за всякакви форуми. По темата искам да кажа, че съм доволен от включването на Ифидик и да добавя, че едва ли ще поддържа 2000 оборота, по-скоро ще се изтреля в червения сектор. Мога да се съглася, че не е излишна нафта от 3 до 5 мг. тогава показва на разход на час в 15 канал мисля 0.39 литра на час. Ако се сложи на 2 мг. тогава там показва 0.0 литра на час и естествено, че не бръмчи на изпарения даже мисля тогава гори повече на място. Извода го оставям на вас, за мен нещата са ясни до задължителното ниво, Никс ако има нещо да допълни или някой професор от Ростех например.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта