Въпроса ми е дали е проблем да има теч на масло (макар и мин.количество) от тръбата за картерните газове което се подлизва и цапа картера или не_трябва да има изобщо масло в тази част на тръбата.Става въпрос за най-долната част където е връзката в блока с двата болта шестостенни.Тръбичката мисля че струваше около 40лв. но сега не мога да си позволя да я подменя с нова и дали е проблем да се кара по този начин.Става въпрос за Голф ТДИ AHU 66 kw 96г.
(искам да отбележа че едното ухо за закрепване беше се счупило и съм го залепил с лепило на WURTH)
mod edit: gr_kanev
Теч на масло от долната част на трЪбата на картерните газове
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Значи може да се преправи с малко труд и малко пари. На мен ми излезна 10 лева. Купува се от магазин за руски части тръба за картерни газове (мисля че е от Лада), която е лята, гумена и е супер устойчива, много наподобява формата на старата която е пластмасова. На стругар се прави долното приспособление което е с прорез за О-пръстен и прорез за застопоряващата скоба отгоре. Утре ще снимам да ви покажа ако ви интересува. Стругаря ми взе 5 лева.
Имаше тема в Направи си Сам с различни маркучи силиконов и гумен ама за бензин- ки. От там взех идеята.
Успех !
Имаше тема в Направи си Сам с различни маркучи силиконов и гумен ама за бензин- ки. От там взех идеята.
Успех !
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
bobitur -ако може да качиш някоя снимка ще съм ти благодарен как е побългарено или ми прати на личния (uki76_m@abv.bg).
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/780/1907426588.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1037/180666400.JPG
Не съм махал маркуча, защото съм сложил силикон. Ама можеш да ползваш долната част на твойта тръба като мостра пред стругаря.
Тази снимка е от темата в форума и е от бензинов модел. По същия начин съм го направил. Хубаво е отгоре върху застопоряващата скоба да сложиш силикон(за всеки случай, нищо че има о-пръстен вътре)
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/905/2000965291.BMP
Иначе темата е тук. Надявам се да съм бил полезен. Успех на всички.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%EE%E2%E5
п.п Ако е спукана най-долната част сигурно може да се залепи с нещо или направи на стругар, при мен проблема беше в тръбата.
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1037/180666400.JPG
Не съм махал маркуча, защото съм сложил силикон. Ама можеш да ползваш долната част на твойта тръба като мостра пред стругаря.
Тази снимка е от темата в форума и е от бензинов модел. По същия начин съм го направил. Хубаво е отгоре върху застопоряващата скоба да сложиш силикон(за всеки случай, нищо че има о-пръстен вътре)
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/905/2000965291.BMP
Иначе темата е тук. Надявам се да съм бил полезен. Успех на всички.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%EE%E2%E5
п.п Ако е спукана най-долната част сигурно може да се залепи с нещо или направи на стругар, при мен проблема беше в тръбата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта