Въпросче за няколко грешки при Пасат Б5.5 1.9ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпросче за няколко грешки при Пасат Б5.5 1.9ТДИ

Мнениеот Jovani » Нед 14 дек 2008 16:06


Значи взех си кабел преди няколко дни и днес тествах и ми показа следните грешки:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL
Part No: 038 906 019 EP
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1442
Coding: 00002
Shop #: WSC 00028
WVWZZZ3BZ2P133138 VWZ7Z0A4081867

3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 04255
Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Part No: 3B1 907 044 H
Component: CLIMATRONIC B5GP 0006
Coding: 17000
Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:
00705 - Relay for Coolant Fan; Stage 1 (J279)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

След като ги изчистих и запалих ми наби само тази:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
след това изчистих пак и спря да я набива, другата седмица пак ще закача да видя какво става.

Ако някой има идея, какво може да не е наред да каже, че съм абсолютно начинаещ с ВАГ-КОМ-а.

Потърсих и в търсачката , но нищо не намерих.




xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Пон 15 дек 2008 8:36


не знам за другите грешки, но "17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation" е високо налягане в турбото и трябва да вземеш мерки, най-вероятно геометрията е за чистене.
измери на канал 11 на 3-4 предавка с газ до дупка. гледай жълтата линия - трябва да гони зелената.


venci_29
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот venci_29 » Пон 15 дек 2008 13:40


А кви трябва да бъдат стойностите на турбото в ВАГ КОМ,кво налягане трябва да дава максимално и минималното колко трябва да е,къде може да го намеря в ВАГ КОМ и да го проверя

п.с.а електромагнитните клапани който командват турбото може ли да се тестват с програмата дали са здрави или не и къде?

Благодаря за инфото предварително!!!


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Съб 27 дек 2008 10:20


Такааа.... след повторен тест, пак ми показа грешката за температурния сензор:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
И си го смених, частите струват 56лв.(сензора и гуменото уплътнение)+14лв за литър антифриз. От ауто плюс ги взех. Смяната не е кой знае какво, големия проблем е, че датчика е наврян на много кофти място, съжалявам че не снимах, ама ми беше студено :)
След смяната ми изчезна проблема със студения старт - от време на време палеше трудно и веднага след това държеше високи обороти (около 1200).

Грешката на турбото
(17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -),
не се появи повече предполагам, че е била от едно забиване преди доста време.
За всеки случай покарах надълго на 4-та предавка на около 3500 оборота за 15-20 мин. Мислех и на 6-та да я издухам, но времето е мокро и ме е страх да вдигам 180-200. Дано не се появи пак.
Иначе това дето го е обяснил колегата да слушам на канал 11, е не можах да се опрявя, някой ако може да помага. Това което ми излиза на мен е една графика в червен цвят на канал 11. и тя е права тъй като налягането е константно 255kPa мисля, не съм сигурен за мерната единица, защото теста го правих преди седмица.

Другото което ме притеснява е, че тази грешка
(16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent), остана и не мога да разбера какъв е тоя сензор, в магазина ми казаха, че е на АБС-а, но не бяха сигурни. В тяхната програма означенията били други. Иначе тествах АБС-а и ЕСП-то и си работят поне видимо.


Другото което остана е грешката на климатроника:
Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL
Part No: 3B1 907 044 H
Component: CLIMATRONIC B5GP 0006
Coding: 17000
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00705 - Relay for Coolant Fan; Stage 1 (J279)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Ако някой знае нещо повече за тези две грешки, ще съм благодарен ако помага.

: vw fen


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Мнениеот djdaka » Съб 27 дек 2008 16:04


хвърли един поглед тук http://wiki.ross-tech.com/index.php/16705/P0321/000801


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Съб 27 дек 2008 20:45


Мерси за отговора колега, сега остава въпроса къде се намира сензора.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 27 дек 2008 20:52


Jovani написа:Мерси за отговора колега, сега остава въпроса къде се намира сензора.


На маховика, погледни на скоростната кутия кадето завършва с двигателя...

Втората ти е че не ти е включила първа степен на вентилатора на климатроника на самият радиатор, но това може да е от доста работи и най-вероятно да е окъсил някъде кабела на маса... Ако сега си работи не се вайкай, а потърсете късото съединение...

Весела нова година...


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Съб 27 дек 2008 21:13


Ще го потърся късото. Иначе мерси за смислените отговори, сетих се кой от датчиците е, онзи ден като сменях температурния, го видях къде е и този. Мерси пак колега. :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта