Проблем с вала
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kombito-tdi написа:Zinoto написа:kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези
Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?
няма нищо написано от господин ...иното което да е свьрзано с темата
Благодарение на комбито, и тази тема набира скорост към коша........

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
0gi написа:kombito-tdi написа:Zinoto написа:kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези
Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?
няма нищо написано от господин ...иното което да е свьрзано с темата
Благодарение на комбито, и тази тема набира скорост към коша........
Какво да се прави целия форум отива към коша заради един, който е даже с официално предупреждение и не му пука защото си е пуснал пипалата във всички форуми. Как да пиша по темата като този същия извърта нещата и обърква най-съзнателно питащият. Този същия сън не го лови да не би някой да си реши проблема с информация от форума сам или с някой приятел от форума примерно вместо да отиде в Карлово и да олекне с няколко стотачки и гавраджията с нови сили да съсиспва граденото от толкова много време. Моля модовете да вземат мерки, защото доста хора някой от които не познавам доста са се изнервили и не знам докъде ще стигнат нещата. Аз също мога да пусна важни теми в които ще имам въпроси и в които мога да споделя натрупаните знания в полза на всички потребители, но знам че няма никакъв смисъл за никого докато имаме такива "колеги"
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:

Хмммм, Предварително да заява, че с kombito_tdi, нямам никакви отношения, дори и не се познавам, но винаги съм се усмихвал докато чета неговите постове




На въпроса:
шпонката си я направи където си искаш , спази единствено условието ,"върховете" на зъбите да съвпадат с предишното положение , тъй като разлика от полвин зъб няма как да компенсираш ( освен ако канала за шпонката не е по-широк от шпонката (така ми е при ситроена ,) или има възможност за регулиране от зъбчатката на разпределителният вал (така ми е при сеата), а при теб незанм как е ) После сглабяш по белези на маховика !
- blagi1972
- Мнения: 207
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
Колеги,да ви кажа какво става с моята одисея.Понеже вала беше тотално изяден от шпонката на ангренажното колело,някакси успях да нацеля белега от гнездото на вала до шпонката.След което си купих бургии №4 и разпробих ангренажното колело,което го бях захванал за вала с отрязан болт от двете страни за да се получат ушета,през които да успея да хвана център.Пробих вала на кръст с бургия,купих четири бургии №4,2 за да ги набия в дупките като използвах само опашките им.Бургиите бяха кобалтови.След това си купих лепило Локтайд №243 специално за болтове и си купих и нов болт,защото стария беше отрязан.Намазах болта с лепилото и го стегнах на 90 нютон метра както пише във форума.Изчаках 24 часа да стегне хубаво лепилото и запалих колата.Направих едно пробно кръгче на квартала и тя работи.Надявам се да нямам повече проблеми поне с това.И понеже съм си карък точно преди да изгася колата ми гръмна парното и целия антифриз ми се изсипа върху краката...а за капак видях,че и водната помпа е пробила... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 65 госта