Проблем с вала

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 17 дек 2008 17:02


при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 17 дек 2008 17:18


kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези



А ако е по целзии колко градуса требва да бъде ?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 17 дек 2008 20:55


И аз да кава че няма никакво значение къде ще се сложи зъбчатката на коляновия вал, стига после да се сглоби пъзела !


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 17 дек 2008 21:08


kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези

Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 17 дек 2008 22:00


Zinoto написа:
kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези

Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?


няма нищо написано от господин ...иното което да е свьрзано с темата


0gi
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 0gi » Сря 17 дек 2008 22:22


kombito-tdi написа:
Zinoto написа:
kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези

Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?


няма нищо написано от господин ...иното което да е свьрзано с темата

Благодарение на комбито, и тази тема набира скорост към коша........ :058:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 18 дек 2008 1:54


0gi написа:
kombito-tdi написа:
Zinoto написа:
kombito-tdi написа:при 180 градуса по фаренхаит се запазват всички белези

Да не би да си вдигнал температура?!? Всички разбрахме, че можеш да оригиналничиш, а нещо от полза за форума ще доживеем ли да видим от тебе?


няма нищо написано от господин ...иното което да е свьрзано с темата

Благодарение на комбито, и тази тема набира скорост към коша........ :058:

Какво да се прави целия форум отива към коша заради един, който е даже с официално предупреждение и не му пука защото си е пуснал пипалата във всички форуми. Как да пиша по темата като този същия извърта нещата и обърква най-съзнателно питащият. Този същия сън не го лови да не би някой да си реши проблема с информация от форума сам или с някой приятел от форума примерно вместо да отиде в Карлово и да олекне с няколко стотачки и гавраджията с нови сили да съсиспва граденото от толкова много време. Моля модовете да вземат мерки, защото доста хора някой от които не познавам доста са се изнервили и не знам докъде ще стигнат нещата. Аз също мога да пусна важни теми в които ще имам въпроси и в които мога да споделя натрупаните знания в полза на всички потребители, но знам че няма никакъв смисъл за никого докато имаме такива "колеги"


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 18 дек 2008 7:31


spam
Хмммм, Предварително да заява, че с kombito_tdi, нямам никакви отношения, дори и не се познавам, но винаги съм се усмихвал докато чета неговите постове :lol: Мисля , че почти във всичко казано има 100% истина и помощ премесена с малко хумор :wink: ,( жалко , че не го долавяте :( пък и ако неможете да разграничите едното от другото....то по добре отложете ремонта за майстор. Както и да е )
spam

На въпроса:
шпонката си я направи където си искаш , спази единствено условието ,"върховете" на зъбите да съвпадат с предишното положение , тъй като разлика от полвин зъб няма как да компенсираш ( освен ако канала за шпонката не е по-широк от шпонката (така ми е при ситроена ,) или има възможност за регулиране от зъбчатката на разпределителният вал (така ми е при сеата), а при теб незанм как е ) После сглабяш по белези на маховика !


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 18 дек 2008 8:04


Ventoman написа:И аз да кава че няма никакво значение къде ще се сложи зъбчатката на коляновия вал, стига после да се сглоби пъзела !


Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Мнениеот blagi1972 » Вто 30 дек 2008 18:37


Колеги,да ви кажа какво става с моята одисея.Понеже вала беше тотално изяден от шпонката на ангренажното колело,някакси успях да нацеля белега от гнездото на вала до шпонката.След което си купих бургии №4 и разпробих ангренажното колело,което го бях захванал за вала с отрязан болт от двете страни за да се получат ушета,през които да успея да хвана център.Пробих вала на кръст с бургия,купих четири бургии №4,2 за да ги набия в дупките като използвах само опашките им.Бургиите бяха кобалтови.След това си купих лепило Локтайд №243 специално за болтове и си купих и нов болт,защото стария беше отрязан.Намазах болта с лепилото и го стегнах на 90 нютон метра както пише във форума.Изчаках 24 часа да стегне хубаво лепилото и запалих колата.Направих едно пробно кръгче на квартала и тя работи.Надявам се да нямам повече проблеми поне с това.И понеже съм си карък точно преди да изгася колата ми гръмна парното и целия антифриз ми се изсипа върху краката...а за капак видях,че и водната помпа е пробила... :cry:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 30 дек 2008 20:27


Колега, на много светъл слънчев ден погледни шайбата дали не замята и добре ли се върти, след всичките манипулации които си правил.
mod edit: gr_kanev



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 65 госта