Проблем с датчика за масло на Поло 1.9 D
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 09 ное 2008 23:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тетевен
Проблем с датчика за масло на Поло 1.9 D
здравейте....днес на излизане от задрьстването преди витиня настьпих газта и датчика за маслото започна да свети и писка.проверих маслото-беше малко под нормалното.спрях една кола и човека ми продаде 1 литьр масло 15w-40.нз дали е подходящо за дизел но нямах избор.и така до софия вдигна ли повече от 2000 оборота и се включва датчика за маслото.спирам,гася и след 2 мин паля и с 60км/ч.няма течове,има масло.просото нз какво му става.даже на свободна при повече от 2000 оборота се включва и почва да пищи.моля кажете ако знаете проблема..мерси предварително.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 09 ное 2008 23:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тетевен
Проблема решен
мерси много..действително проблема беше в датчика за високо налягане.не съм мерил налягането на маслото защото сам смених датчика,но веднага щом се прибера ще го сторя...
искам само да попитам датчика който свалих от полото беше за налягане от 0.75 до 1.05(за високи) а този който взех от на тате голфа(2-ка 1.6 бензин) беше от 1.6 до 2.0(или 2.6 не се разчиташе добре)..какво значение има това и мога ли да оставя на полото другия датчик или да си взема като стария(прецакания),който доколкото се виждаше беше розов..
мерси предварително..
искам само да попитам датчика който свалих от полото беше за налягане от 0.75 до 1.05(за високи) а този който взех от на тате голфа(2-ка 1.6 бензин) беше от 1.6 до 2.0(или 2.6 не се разчиташе добре)..какво значение има това и мога ли да оставя на полото другия датчик или да си взема като стария(прецакания),който доколкото се виждаше беше розов..
мерси предварително..
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега, дизеловия мотор е по-натоварен от бензиновия по отношение на мазането - само това, че работи на по-висока компресия трябва да ти е достатъчно та да се осъзнаеш, че едното не става от другото!!! Като сложиш датчик от бензинов мотор на дизелов и решиш, че е от него после може да слагаш и бензинов мотор, щото дизела ще се е скапал ...
- drift
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
- Автомобил: Skoda Octavia TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Хора същия проблем имам със 1.9сди Поло 2001,колата е на сестра ми е наляла масло на Приста Ойл Супер Дизел 15 W 40,пали като нова тръгвам и как вдигне повече от 2000 оборота почва да мига лампата на маслото,другият проблем който се появи по същото време е със спирачките.Педала на спирачките е много твърд и колата не спира,но при движение около няколко километра почнаха спирачките да се връщат по малко.Не мога да разбера какво става,не искам да си мисля,че мотора е дал фира,дайте съвети някакви!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 69 госта