Т4 не запали...?-Проблема е решен!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Т4 не запали...?-Проблема е решен!

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 3:06


Пускам темата тук,защото доста хора именно в този раздел влизат по-често.Сипах за 20 лева гориво и покарах 20км.Оставих буса на паркинг два часа...връщам се,подгрявам 3 пъти и не пожела да запали.След 10 метра на буксир запали :shock Покарах още половин час и после палеше от раз....оставих я половин час пред нас....слизам подгрявам веджън и запали от четвърт оборот.... Свещите са чисто нови на бош,акумулатор имаше,не е горивната помпа...Въпроса ми е откъде може да идва проблема... :) Искам няколко бързи ориентировъчни отговора и да се заключва :roll:
Местя в дизеловия раздел.
mod edit: dobrin

Последна промяна от Plehi на Нед 04 яну 2009 0:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 03 яну 2009 4:41


Провери клапана за обратната нафта...
С моя Т4 имах подобен проблем,
ако съм го палил в рамките на 10-тина мин.,пали на кибрит...
оставяли го повече,върти 7-8пъти,и тогава пали...


Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Мнениеот ///HAMANN/// » Съб 03 яну 2009 4:57


Центровка :wink: Като избяга центровката на помпата студена не пали а после топла пали от раз и като я оставиш цяла нощ на сутринта пак ще буташ :(


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 03 яну 2009 9:10


Кажи все пак околната температура и какво гориво си сипал. Евентуално замръзване? И какво значи акумулатор имаше? Имането е доста относително ...


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 9:21


Не смея да въртя повече от 4-5 пъти заради акумулатора....иначе се оказахте прави....трябва да го бутам отново.... :? Има ли шанс да я направя някъде по сервизи,че мойте познати всички са си по домовете и едва ли на място биха направили нещо :roll:


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 9:25


dobrin написа:Кажи все пак околната температура и какво гориво си сипал. Евентуално замръзване? И какво значи акумулатор имаше? Имането е доста относително ...


Ами по принцип сипвам гориво от една и съща бензиностанция от 5-6 години насам и никога не е имало проблем с нафтата.А температурата в София мисля,че е -6 някъде.Доколкото акумулатора,той си подава достатъчно ток,смисъл такъв,че си върти нормално,а е на 1 година едва ли е от него...а горивото не е възможно да замръзне,тъй като ме дръпнаха и след това карах известно време....по-скоро както казаха колегите или клапана или центровката....


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Съб 03 яну 2009 11:06


я му сложи Alpin дизел и го остави 2 часа..
моя има същия дерт и го тъпча с добавки против замръзване и пали отраз.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 03 яну 2009 11:28


до свещите идва ли ток(да не излезе бушон4ето изгърмяло)имаш после температурен дат4ик,центровка и така нататък..... :idea:


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 12:55


Дали е от горивото :?: Никога не съм му слагал добавки и това е 3та зима откакто го имаме и никога не е имал такъв проблем...а колкото до свещите изпитвам затруднения да ги извадя...много са ниско и мисля,че са закрепени с гайка или се лъжа,но не мога да се справя с тях...1 час търсих някакви сервизи по центъра,но нищо не работи...гумаджийници и сервизи за ауспуси.... :? :evil:


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 13:22


А от цялата история ми изникна един друг въпрос :?: Вредно ли е паленето при дърпане на дизелов мотор,защото съм чувал от тук-от там някои работи :!: :?:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 03 яну 2009 14:36


Ами кофтито е че може да превърти ангренажния ремък и да счупи двигателя :x


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Съб 03 яну 2009 18:01


Благодаря на всички отзовали се :!: Оказа се съвсем различно....релето на свещите се беше разкачило и имаше нагар и от там не правеше хубав контакт... зачисти се всичко, тегли се една жица,малко се "побългари" и сега всичко е точно.Не ми се занимаваше да купувам и да търся нов клеморед,че и свободното време не ми е много
:wink:


Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Мнениеот ///HAMANN/// » Съб 03 яну 2009 22:46


Е колега радвам се че е било тва в смисъл не е толкова разправия , съжелявам ако съм те подлъгал :( Успех и дано да нямаш повече проблеми с автомобила :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 70 госта