проблем с горивото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
peponiko
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

проблем с горивото

Мнениеот peponiko » Пет 02 яну 2009 10:31


ЧНГ колеги забелязах че ми пада налягането на горивото сутрин когато започна да паля въртя като луд и забелязах че по маркучите върви въздух сменил съм маркучи скоби и пак същото. Интересува ме има ли клапанче на помпата да не връща горивото обратно. Помагайте.
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с горивото

Мнениеот tatenceto » Пет 02 яну 2009 11:10


peponiko написа:ЧНГ колеги забелиазах че ми пада налягането на горивото сутрин когато започна да паля вартя като луд и забелязах че по маркучите вари въздух сменил сам маркучи скоби и пак същото. Интерисува ме има ли клапанче на помпата да не връща горивото обратно. Помагай те.
колега ако не дадеш инфо за каква кола става въпрос как да ти се отговори.по принцип ГНП-то си има клапан за налягане.аз имах същия случай на връх миналата нова и се оказа че е от горивен филтър.но все пак неможе да се гадае.дай модел и т.н.


peponiko
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот peponiko » Пет 02 яну 2009 11:15


модела е ААЗ 19ТД


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 02 яну 2009 11:22


Въздуха къде се вижда преди помпата или след нея ? Ако е преди склонен съм да си мисля че е от горивен филтър, или клапана който е на него.
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 02 яну 2009 11:37


Aз пък имах следния случай: преди 10 г. още нов от любопитство отдолу на горивния филтър ми казаха имало тапа за изтичане на вода (ако има) ... отвих я цялата и гуменото уплътнение изпаднало и завих и така карах няколко дни с непрекъснато мехурчета в пластмасовите прозрачни тръби докато накрая узрях за какво става дума - гуменото уплътнение.
Клапана отгоре също има уплътнение-гумени шайби.
mod edit: gr_kanev


nikotm
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот nikotm » Пет 02 яну 2009 19:47


Здрасти колега,карах голф с такъв мотор 2,5 години.И на мен ми направи такъв проблем точно първата зима.Взимаше въздух от рейката за подаване на газ,явно втулката беше износена и от там смучеше въздух.В сервиза ми казаха някаква космическа сума за ремонта и се наложи да си я оправям сам.Подпрях рейката с една планка която я закачих на двата болта на капака на помпата,там кадето е мембраната на турбото.Така я продадох и човека още я кара без проблем.


genata_83
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 29 авг 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот genata_83 » Съб 03 яну 2009 14:03


Сега като се замисля май и аз имам подобен проблем.Сутрин въртя по 10 секунди.После гася и въртя веднага,пали от раз.Мислех, че може да е от свещи но няма логика.Като я оставя 10-15 мин. после пак паля трудно.Независимо дали е топла или студена.Колата ми е Пасат 19 тди помпа дюза.
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Съб 03 яну 2009 16:25


genata_83 написа:Сега като се замисля май и аз имам подобен проблем.Сутрин вартя по 10 секунди.После гася и вартя веднага,пали от раз.Мислех, че може да са от свещи но няма логига.Като я оставя 10-15 мин. после пак паля трудно.Независимо дали е топла или студена.Колата ми е Пасат 19 тди помпа дюза.
Мисля си че е вероятно да не ти държи налягане системата.


genata_83
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 29 авг 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот genata_83 » Нед 04 яну 2009 1:06


По принцип варианти много.За сега само може да гадаем.Докато не се отиде на сервиз нищо не_може да се каже.Може би проблема да идва от релето на свещите.... Знам ли.Всъщност ,ако не ми държи налягане системата какъв е варианта?
mod edit: gr_kanev



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта