Съединител на Б5.5 1.9ТДИ 96кВ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Мнениеот niko_77 » Чет 11 дек 2008 15:13


И моят отделя горе, колата е на 200к, лесно се натиска, като проблем единствено усещам, че по задръстванията понякога първа започва трудно да влиза




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 11 дек 2008 15:26


niko_77 написа:като проблем единствено усещам, че по задръстванията понякога първа започва трудно да влиза

Това може да е износена пласмасова втулка на съединението при скоростностната кутия. Имах същия проблем на 3'ката


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Мнениеот niko_77 » Чет 11 дек 2008 15:49


Adnan написа:
niko_77 написа:като проблем единствено усещам, че по задръстванията понякога първа започва трудно да влиза

Това може да е износена пласмасова втулка на съединението при скоростностната кутия. Имах същия проблем на 3'ката
Ще трябва явно да я погледнат някъде.


Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emillll » Пон 05 яну 2009 16:46


Аз в момента се чуда дали да сменям съединител защото и моя отделя високо. Не буксува и скоростите си влизат перфе единственото че отделя високо. Та като чета тази тема и започвам да се замислям дали изобщо да го сменям при положение, че проблема ми е високото отделяне.
Въпроса ми е като започне да боксува и му се види края, задължителна ли ще е смяната на маховика или може и да се размина. Защото тия 2 бона по-горе лекинко ме плашат. :shock



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 74 госта