обогатител
обогатител
имам поло 1.9 дизел AEF двигател искам да попитам трябва ли винаги дизела да се пали с обогатител и има ли начин да се изолира и какъв е той. при мен обогатителя е автоматичен и когато е включен оборотите на двигателя са ниски и имам чувството че се дави това е при всяко палене в продължение на 2 минути
ью
обогатителя е на вакум но аз имам климатик присаден в Италия и при него има една ролка която свири при ниски обороти когато е включен обогатителя относно оборотите когато е включен обогатителя оборотомера показва 550 а като се изключи стават 950
az
да това ми е първия дизел но когато са ниски оборотите и работи на авансатор както казваш има една паразитна ролка близо до компресора на климатика и тя страшно свири а не знам дали свещите подгряват 2 минути на опел кадет подгряват близо 40 секунди
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
подкрепям колегата ЕМО ГАР .... това дето се дърпа сутрин с лявата ръка при студен двигател е авансьор - жокер (дава малко предварение на впръскването на горивото), а не смукач ,обогатител....
PS: Германците му казват ЖОКЕР ... 98 год. я докарах от Германия и така ми каза сестра ми : - сутрин дърпаш жокера ... сега тази дума влезна и в нашия език ... нещо като помощ
PS: Германците му казват ЖОКЕР ... 98 год. я докарах от Германия и така ми каза сестра ми : - сутрин дърпаш жокера ... сега тази дума влезна и в нашия език ... нещо като помощ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 69 госта