
От 4 месеца карам Голф 2, дизел, 1985г. Преди около месец започна да ми просвирва ремъкът на алтернатора. Сложиха нов, свиренето спря, но се появи по-голям проблем.
По-миналата седмица забелязах, че на таблото свети датчикът за акумулатора. В началото светеше няколко минути след тръгване, след това времето се увеличи, докато един ден просто не можах да запаля

Минах през един сервиз, замериха акумулатора и монтьорът каза, че вероятно е изгорял диод на алтернатора и при ниски обороти не успява да зарежда акумулатора. Уговорихме се да закарам колата на 30 декември, защото чак тогава е свободен да я ремонтира.
Понеже съм абсолютно технически неграмотна (при това и жена

Преди време забелязах, че ми примигва и датчикът за подгряващите свещи и то не винаги, а когато парното е включено на 2 или 3. След изключване на парното - спира и примигването. Напоследък не съм забелязала да мъждука. Та въпросът е - така и така ще се минава на сервиз - дали да не сменя и свещите?
Благодаря ви предварително за съветите!
