:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

проблем при оборотите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vlado2
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

проблем при оборотите

Мнениеот vlado2 » Съб 14 фев 2009 20:33


Здравейте. Имам следния проблем. След смяна на турбината през изпусквателната система е преминало около 4-5 литра масло. След този ремонт двигателят не може да изфорсира, като при запалване максималните обороти достигат до 1800. Автомобилът е vw sharan. Днегателят е с катализатор 1,9 TDI.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем при оборотите

Мнениеот rosen79 » Съб 14 фев 2009 21:23


Според мен ако махнеш катализатора, или го смениш ще се оправи.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: проблем при оборотите

Мнениеот Dobromirski » Нед 15 фев 2009 9:52


Колега, не си прави експерименти !!!!
Маслото не е само в изпускателният , но и в смукателният тръбопровод - а именно в интрекулера. Пълен е с масло ! Внимавай какво правиш, че можеш да се вкараш в страшен филм. Като позагрее малко колата, маслото от кулера ще навлезе в двигателят и няма гасане докато не се покаже някоя биела през блока ! Свали кулера и го измий хубаво с нафта. После го остави да се отцеди. Въпреки това , после запали и карай колата ЕДИНСТВЕНО на СКОРОСТ (може и на място като вдигнеш предницата във въздуха). Не пали на свободна на място !! Ако почне сама да си дава газ НЕ ПИПАЙ СЪЕДИНИТЕЛЯТ (натиснеш ли го , връщане няма), единствено спирачка.
ПП: Както и колегата горе каза - изтърбуши катализатора. И без това е хубаво да го няма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 52 госта