Здравейте колеги.
От една седмица съм собственик на Голф 3 ТД(AAZ мотор) и вече имам проблеми.
Колата прекъсва на тихи обороти.Няма значение дали е загрял или студен мотора, просто както си работи все едно за момент изгасва и претриса мотора.Като това е съпроводено и с изкарване на сив пушек от ауспуха в момента на прекъсването.Ако е дръпнат обогатителя няма такъв проблем.При подаване на газ и при каране също няма проблем.
Нещата май вървят към дюзи, но все пак ми е интересно защо го прави само на тихи обороти. Дали няма и някаква друга причина.
Също така се случва и като работи на тихи и подам рязко газ и пусна да изгасне мотора.
При палене когато е студен мотора първо припалва и огасва, а на второто завъртане си запалва, но без да съм подал газ не заработва. Трябва да и подам газ да заработи на по-високи обороти и тогава вече мога да я остая да работи на обогатителя.
Според мен би трябвало да запали на обогатител без да и подавам газ от педала.

Прекъсване на тихи обороти! - отстранено!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Прекъсване на тихи обороти! - отстранено!
Последна промяна от milenski_77 на Нед 15 фев 2009 19:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Прекъсване на тихи обороти!
Проблема е отстранен!.
Днес свалих дюзите и се оказа че 2 от тях пръскат доста в страни(не че и четирите не са за разпръсквачи, но това е друг въпрос).
Понеже имах под ръка други 4 такива дюзи си подбрах 4 горе-долу добре пръскащи.
Междувременно мернах компресията и на четирите цилиндъра искара около 31 атмосфери, което си е перфектно.
Обаче като сложих индикатора на помпата се оказа че предварението е 0,45 мм, което беше доста извън допустимото.
Направих предварението на 0,8 мм, както си го дават по книга сглобих всичко.
Първо падна голямо въртене докато запали понеже от помпата изтече нафта при меренето на компресията, въпреки че извадих букста на ел. клапана.
Обаче след като запали и върнах авансатора и мотора си заработи без никакви прекъсвания и припушвания.
Наложи се да сваля малко тихите обороти понеже бяха около 1000. В момента си пали много добре и дори при студен мотор си работи равномерно и без прекъсване.
По натам ще му сменя и разпръсквачите и тогава вече би трябвало да стане още по-добре.
Като цяло съм много доволен от работата която свърших днес и добре че имам познати в сервиза та ми услужиха с инструменти и проверка на дюзите, че иначе нямаше да стане нищо.
Днес свалих дюзите и се оказа че 2 от тях пръскат доста в страни(не че и четирите не са за разпръсквачи, но това е друг въпрос).
Понеже имах под ръка други 4 такива дюзи си подбрах 4 горе-долу добре пръскащи.
Междувременно мернах компресията и на четирите цилиндъра искара около 31 атмосфери, което си е перфектно.
Обаче като сложих индикатора на помпата се оказа че предварението е 0,45 мм, което беше доста извън допустимото.
Направих предварението на 0,8 мм, както си го дават по книга сглобих всичко.
Първо падна голямо въртене докато запали понеже от помпата изтече нафта при меренето на компресията, въпреки че извадих букста на ел. клапана.
Обаче след като запали и върнах авансатора и мотора си заработи без никакви прекъсвания и припушвания.
Наложи се да сваля малко тихите обороти понеже бяха около 1000. В момента си пали много добре и дори при студен мотор си работи равномерно и без прекъсване.
По натам ще му сменя и разпръсквачите и тогава вече би трябвало да стане още по-добре.
Като цяло съм много доволен от работата която свърших днес и добре че имам познати в сервиза та ми услужиха с инструменти и проверка на дюзите, че иначе нямаше да стане нищо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта