

1Z бавно загряване
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз не съм затапвал ЕРГ ако са го направили в Италия може и да е затапен не зная.Кора имам под двигателя.Да духа топличко но е далеч от топлината която трябва да духа.Пробвал съм се на място от студен мотор половин час и няма загряване тоест стрелката въобще не мръдва.Верно духа леко топло ама много леко.Може пък да съм зиморничав
.Долния маркуч е ледено студен .След половин час градско си духа приятно топло но не е нещо за хвалба малко под 70 гр. по уреда на таблото.Иска си още.

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж темата за термостати, там има всички видове, но по принцип бер, валер и вернет. Аз съм доволен от Вернет обаче за съжаление май два еднакви термостата няма. По принцип някои колеги съветват за термостат от юнитрейд, обаче и там май не са 100% сигурни нещата. Първите които ти казах са около 20 лева, а тези от юнито са около 60 лева.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
rosen79 написа:И аз имам проблем със загряването.Сменил съм термостата но пак същата работа,а пусна ли парното хич неще и да чуе.като вдигне 90 градуса ги държи,но пусна ли парното веднага пада на долу.
Това ще е така само ако си на нясто на празен ход.
Каквито и термостати да слагаш ВИНАГИ ще изтива на място.
Всичко дизели са така.
Друг е въпроса че при 70 гр. трябва да не се трае парното, при което не ти пречи че Т пада почти до там.
Re: Бавно загряване на 1з
Здравейте, и аз преди имах Венто ТДИ 1З и хич незагряваше, нито градско, нито извън градско, смених термостата и започна да загрява,но мнооого бавно. Сега отново съм с Венто 1З 96г. с всички екстри и климатроник, извунградско ми загрява на 90 градуса, но градско е трудна работа 15-20 мин. кране с пуснато парно и си е на около 70-75 градуса. Свещи за отопление на антифриза не съм проверявал,защото наскоро си го докарах от Швейцария, някои знае ли как се проверяват,дали както подгревните за горивото, като им подаде6 ток да се нагреят за няколко секунди, или с мултимера.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бавно загряване на 1з
maza написа:Здравейте, и аз преди имах Венто ТДИ 1З и хич незагряваше, нито градско, нито извън градско, смених термостата и започна да загрява,но мнооого бавно. Сега отново съм с Венто 1З 96г. с всички екстри и климатроник, извунградско ми загрява на 90 градуса, но градско е трудна работа 15-20 мин. кране с пуснато парно и си е на около 70-75 градуса. Свещи за отопление на антифриза не съм проверявал,защото наскоро си го докарах от Швейцария, някои знае ли как се проверяват,дали както подгревните за горивото, като им подаде6 ток да се нагреят за няколко секунди, или с мултимера.
Ето ти и трите теми свързани с подгряване на антифриза, прочети внимателно принципа на работа за да разбереш какво да гледаш по твоята кола. Успех
Тема1
Тема2
Тема3
Re: Бавно загряване на 1з
ABSOLUT Мерси за отговора, някои от темите ги прегледах, и погледнах на моят 1З има трите подгряващи свещи на антифриза/т.нр. таралеж/ утре,ще провера дали са добре, но при проверката видях и друго нещо на маркуча за антифриза който от едната страна влиза в ДВГ-то там кадето е и фланеца с 3-те свещи а дгугиат му краи отива към купето има някакъв куплунг/меже и да е датчик, който знае какво е това да напише моля / на който няма букса с кабел, просто гол контакт, и ми е чудно за какво е туй нящо
ако може някои да ми обясни,да не е нещо жизнено важно, и каде да му е кабела който се включва към него.

- Leon777
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Бавно загряване на 1з
Аз съм с PASSAT B4, 1.9 TDI 1Z и при мен не искаше да загрее. След здраво натискане едвам стигах 74 градуса. После като отпусна газта и слизам на 66-68 градуса. Смених термостата и нещата се оправиха. Преди това гледах маркучите долен, горен... Оказа се, че термостата ми отварял малко над 76 градуса. Парно имаше, но при около 70 градуса си има парно.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бавно загряване на 1з
Мотора е 1z и загряването му е проблем.Като я взех смених термостата.Стария отваряше на 65 градуса.С новия,през лятото успях да достигна 85 гр. при околна 32гр.Между другото 1/3 от радиатора е закрит и маркучите му са студени /горния леко топъл/.През зимата го закривам на 2/3.Преди седмица проверих състоянието на термостата който е на година.Оказа се здрав. Отваряше си на 82 градуса както си пише на него.Забелязох, че на сегашния има малко клапанче /в страни от центъра /с диаметър 1,5 мм, който предполагам е за обезвъздушаване.Стария нямаше такова нещо, затова го запуших като леко причуках месинговото клапанче.От тогава забелязох, че колата загрява малко по-бързо.Може би с около 10град. повече , за същото разтояние което минавах преди промяната.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1, Google [Bot] и 51 госта